כרטיס ביקור הוא אמצעי הפרסום הנגיש והנפוץ ביותר של עסקים ואנשים מכל התחומים. בעזרת כרטיס ביקור, ניתן בקלות להשאיר פרטים ליצירת קשר לכל לקוח פוטנציאלי, וגם לסייע בבניית קשרים עסקיים חדשים.

 

כרטיס הביקור הקלאסי, זה שנמצא בשימוש במשך עשרות שנים (אם לא יותר מכך)בכל רחבי העולם, הוא פיסת נייר מעוצבת עם פרטי קשר ומעט מלל על נותן הכרטיס. כרטיסי ביקור שמרו על הפורמט שלהם במשך זמן רב מאוד, אך עם התפתחות עולם השיווק הדיגיטלי, כיום ניתן לעשות בקלות כרטיס ביקור דיגיטלי – שהוא גרסה משודרגת של הכרטיס הקלאסי.

כרטיס הביקור מנייר עדיין קיים, וכנראה ימשיך להתקיים, אך ישנה אלטרנטיבה דיגיטלית שיש לה כמה יתרונות בולטים ואשר מאפשרת לנצל את המדיה הדיגיטלית לצרכים שיווקיים הכרחיים.

 

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא בעצם סוג של מיני סייט שקיים באינטרנט, שמכיל פרטי קשר ומידע עסקי ושיווקי נוסף – שאותו ניתן לשלוח בקלות לכל לקוח שמתקשר לעסק או לכל אדם שנפגשים איתו ורוצים לעניין אותו עם הפרטים שבכרטיס. בתחום זה ניתן למצוא כמה מוצרים מובילים בשוק, כמו כרטיס ביקור דיגיטלי Getmarketing, למשל.

היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי

לכרטיסי ביקור דיגיטליים יש שלושה יתרונות מרכזיים. היתרון הראשון הוא שהכרטיס הדיגיטלי מהווה בעצם מעין שילוב בין כרטיס ביקור לדף נחיתה, ולכן ניתן להשתמש בו למטרות רבות. ניתן גם לשלוח אותו באופן אוטומטי ללקוחות, לאחר סיום שיחה, וגם ליצור קישורים ברחבי הרשת שיובילו אל הכרטיס. כך נוצרת מעין תעודת זהות דיגיטלית עסקית שניתן להציג בקלות לגורמים רבים.

היתרון השני של הכרטיס הדיגיטלי הוא בכך שניתן באמצעותו להגביר את החשיפה של העסק באינטרנט וברשתות החברתיות. כיום, כאשר הרבה מהתקשורת העסקית מתבצעת ברשת, היכולת לפרסם בקלות את הכרטיס ואת העסק מהווה יתרון משמעותי.

היתרון השלישי של כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא בכך שהוא מאפשר להרחיב בצורה משמעותית את כמות המידע שהאדם שמקבל את כרטיס הביקור נחשף אליו, ביחס לכרטיס הנייר הרגיל. כך, ניתן לשלב עיצובי Inart מיוחדים בעיצוב של הכרטיס וכן לשלב בו מידע שיווקי על מבצעים, חדשות מיוחדות של העסק וכדומה.

היתרונות האלה הופכים את כרטיס הביקור הדיגיטלי למשהו שעסקים רבים בישראל בוחרים להשתמש בו, ובעזרתו הם מצליחים להפוך את התקשורת העסקית שלהם מול לקוחות פוטנציאליים ליעילה ואיכותית יותר.