ממש כמו שאתם הולכים לבחור מוצר מהמדף בסופר, ככה גם חשוב לבחור את השירות והסיוע המשפטיים הנדרשים לכם. לאחר שבודקים המלצות על עורך דין, משווים מחירים בין עורכי דין ועורכים מחקר שוק, יהיה ניתן לבחור בעורך הדין הנכון. אם כך, כיצד בוחרים עו"ד תעבורה?

כלים
עורך דין תעבורה
עורך דין תעבורה

 

בעוד שישנם תחומי עריכת דין רבים ומגוונים, כל עורך דין יספק לכם סיוע משפטי ושירות משפטי מסוגים שונים. אם חלילה הסתבכתם בעבירה פלילית למשל, עו"ד תעבורה לרוב לא יהיה התשובה עבורכם. יחד עם זאת, במקרים מסוימים דיני תעבורה גובלים ואפילו מגיעים לדינים פליליים. בואו נבין מספר דגשים ביחד בנושאי דיני תעבורה, בחירת עורך דין מומלץ בדינים אלו ועוד.

על מה אני שם את הדגש בבואי לאתר עו"ד תעבורה?

הדבר הראשון שיהיה חשב לשים עליו את הדגש, הוא עניין המצוקה המשפטית שלכם. בין אם אתם תובעים או נתבעים, כל עורך דין יכול לסייע לכם בדרכים שונות. במקביל, גם חשוב לזכור שעורכי דין מסוימים בכלל לא יוכלו לסייע לכם. למשל, אם אתם צריכים עורך דין נדל"ן, הרי שאין סיבה לחפש אחר עורך דין תעבורה מומלץ לתביעתכם.

במקרים של עבירות תנועה למשל, עורך דין תעבורה יהיה עורך הדין הנכון עבורכם. יחד עם עבירות תנועה, עו"ד בדינים אלו גם יוכל לסייע לכם במקרים של שלילת רישיון נהיגה, ערעור על פסילה זמנית של רישיון נהיגה ועוד.

מהו סוג עבירת התעבורה? יהיה חשוב להגדיר מראש

עורכי דין גם יכולים לסייע במצב של נהיגה בשכרות, נהיגה במהירות מופרזת, תאונות דרכים ועוד. כל עוד אתם זקוקים לסיוע משפטי בכל מה שקשור לכבישים, מכוניות ואופנועים למיניהם, זה יהיה איש המקצוע שלכם.

במקרים לא מעטים, אנשים בוחרים שלא להסתייע בסיוע משפטי, מה שעשוי להתברר כטעות. חשוב לזכור, עורכי דין מיומנים בכל מה שקשור לבירוקרטיות השונות אל מול בתי המשפט. בואו נבין כיצד מידע זה עשוי להיות ממש קריטי.

בדיקת מיומנותו של עורך הדין והרקורד המשפטי שלו

יהיה כדאי לבדוק את רקורד הזכיות של אותו עו"ד תעבורה בבתי המשפט. מאחר שעורך הדין הוא האיש שמכיר את בית המשפט הכי טוב, הוא יידע כיצד להמתיק את גזר דינכם. כמובן, אין כאן הבטחות, הרי שתפקידו של עורך הדין הוא לעשות את המיטב שהוא יכול בהתאם לנסיבות. מנגד, עורכי דין גם יוכלו להוביל את כתב התביעה שלכם באופן הכי מדויק. זאת, במקרים שבהם אתם התובעים ולא הנתבעים.

חשוב להבין, כי פלוני עשוי להיתבע על ידי גורמים פרטיים, כמו כן על ידי המדינה. אם אתם נתבעים על ידי המדינה, חשוב לדעת שהתהליכים הללו מורכבים למדי ואפילו מתישים לפעמים. הטיפ הכי חשוב מאיתנו? תקבעו פגישת היכרות עם עורך דין תעבורה. אתם כבר תבינו לבד אם יש "קליק" מקצועי או לא. אם לא, יהיה כדאי לקבוע פגישת ייעוץ עם עו"ד נוסף.