בשנים האחרונות הליכי אנטי אייג׳ינג קוסמטיים, מתקבלים בברכה על ידי המיינסטרים. אם גם את רוצה להוריד שנים ממראה הפנים שלך, יש כמה טיפולים לא כירורגיים להצערת עור הפנים, שנועדו להפחית את ההשפעות של הזמן והחשיפה לשמש.

איפור קבוע
איפור קבוע

 

הנה כמה מהטכניקות הנפוצות ביותר המשמשות להסרת קמטים עדינים, צלקות, פיגמנטציה לא אחידה ופגמים אחרים:

בוטוקס

הזרקות בוטוקס הן די משתלמות. הן כרוכות במעט מאוד סיכונים ולא דורשות זמן החלמה. הזרקות אלה יכולות להחליק זמנית קמטים בפנים, במצח או בצוואר, די ביעילות.

הזרקת חומרי מילוי

הזרקה של חומרי מילוי (כמו חומצה היאלורונית) מתחת לעור יכולה, בין השאר:

להוסיף גובה לעצמות הלחיים לשפר את קו הלסת להפחית אקנה או צלקות להחזיר ללחיים ולסביבת העיניים החלולות את המלאות שלהן למלא קמטים אנכיים עדינים לפסל מחדש את השפתיים

איפור קבוע

אם האיפור, שבו את משקיעה זמן יקר כל בוקר, גורם לך להרגיש נינוחה, בטוחה וצעירה יותר, כנראה שאיפור קבוע הוא הפתרון המתאים לך. איפור קבוע יכול להעניק לך את הידיעה שבכול עת ובכול שעה, הפנים שלך ייראו מטופחים ובמיטבם.

איפור קבוע משתמש בטכניקות של עולם הקעקוע, כדי לשפר או לשחזר תכונות שאינן בולטות או שאבדו עם הזמן. ׳קעקוע קוסמטי׳ משמש לאיפור ולהדגשה של הגבות, הריסים והשפתיים.

פילינג כימי

פילינג משמש לטיפול בקמטים, בכתמי גיל, בשינויי גוון, בגידולי עור טרום סרטניים ובצלקות שטחיות.

הפילינג הכימי מורכב מחומצה (בדרך כלל Glycolic Salicylic או Trichloroacetic), המוחלת על העור. החומצה ממיסה תאי עור ומסירה את השכבות העליונות של האפידרמיס. ההשפעות של הפילינג תלויות בעומק החדירה של הפילינג, שנקבע לפי סוג התמיסה בה משתמשים ולפי עוצמתה.

שיוף העור בשיטת Microdermabrasion

בהליך זה משייפים את הפנים עם גבישי אלומיניום הידרוקסיד (aluminum hydroxide crystals) זעירים, כדי ליצור עור חלק יותר למראה. טיפול זה זול יחסית ואינו כרוך בזמן התאוששות.

מיקרונידלינג – Microneedling

בטכניקה זו משתמשים במכשיר חשמלי המכיל מספר מחטים קטנות ודקיקות הדוקרות את העור. הטיפול לא כואב כפי שאולי זה נשמע לך. המחטים גורמות לפציעות זערוריות בעור המעוררות ייצור של קולגן ואלסטין. לפני או אחרי הטיפול במחטים ניתן למרוח חומרים טיפוליים כמו חומצה היאלורונית או חומצה אסקורבית (ascorbic), כדי שהחומר יחדור עמוק יותר. הליך זה יחסית לא כרוך בסיכונים וגם לא יקר.

טיפול בלייזר

קרני הלייזר יכולים להסיר קמטים וקמטוטים בינוניים עד עמוקים ולשפר משמעותית את גוון העור, המרקם ורמת ההידוק שלו. היכולת של הלייזר להתמקד בסוגים ספציפיים של תאים בשכבות עור מובחנות, מאפשרת לטפל במצבים כמו כתמי לידה או נימים. קרני הלייזר יכולים גם למחוק צלקות אקנה וצלקות אחרות. רופא העור או המנתח הקוסמטי יעזור לך לקבוע איזה סוג של טיפול בלייזר הוא המתאים ביותר לסוג העור שלך.