בתקופה האחרונה אנו מבלים יותר ויותר בבית. אם מבחירה ואם מטעם ההנחיות השונות. בימים אלו אין אטרקציות, מוסדות הלימוד עובדים באופן חלקי ורבים מעדיפים לתת לדואר ישראל ולאינספור שליחים לצאת במקומם החוצה, לפחות עד שהסכנה תחלוף והקורונה תהפוך לזיכרון רחוק. מכאן שפתאום אנשים הרבה יותר שמים לב לצרכים של הבית ואף מוצאים יותר זמן לבצע מגוון שיפוצים שזמן רב נדחו, ופה אנו מבקשים להעניק לכם 4 כלים יעילים עבור שמירה על הבית.

כלים

 

ראשית מגבירים את תחושת הביטחון

בין אם כיום יש יותר מובטלים ובין אם כיום אנשים יותר משועממים, המציאות הלא נעימה היא שיש יותר פריצות לבתים, ועל כן גם אם במשך שנים חשתם בנוח שלא להתקין אזעקה ואף לא להתחבר למוקד, הרי שעתה צצה לה הזדמנות לחשוב על הדברים מחדש. בימים אלו משפחות רבות נעזרות בייביסיטר, וזאת כי אין בית ספר אך כן צריך להמשיך להגיע לעבודה, משמע מישהו אחראי עדיין צריך להיות עם הילדים, ולו עם הילדים הקטנים בזמן שאתם ההורים מנסים לעשת שמיניות באוויר ולהיות "עובדים יעילים מהבית". אי לכך גם התקנה של מצלמת אבטחה עשויה לסייע, ולו כדי לוודא שהילדים בטוחים.

עושים מעשה טוב ומרוויחים - שומר ראש על 4

לא מתחברים לאמצעים טכנולוגיים? ובכן הגיע הזמן להוסיף כלב לחיק המשפחה. גם כי בימים אלו לא מעט כלבים נעזבים ועל כן מחפשים בית חדש, וגם כי כלב מהווה שומר אישי מעולה ובו זמנית חברה ידידותית ומעצימה עבור הילדים. מכאן שאם תמיד שיחקתם עם המחשבה לאמץ כלב ואם מחפשים להרחיק מעט את הילדים מהמסכים, הרי שאימוץ של כלב בהחלט עשוי להוות פתרון מושלם. עתה נעניק טיפ נוסף: אם כבר אימצתם כלב תוסיפו על דלת הכניסה שלט שמודיע שבבית הזה מסתובב כלב שמירה. מדוע? היו בטוחים שמדובר בקו הרתעה אפקטיבי.

הגיע הזמן להציב מחסן

לא מעט מקרי פריצה מתחילים ממוצרי איכות שמפוזרים בגינה. מספיק שאדם בעל כוונות זדון יבחין שיש בגינה כמה זוגות אופנים, מכסחת דשא וכדומה, כדי שהוא יסיק שמדובר בבעלי בית אמידים, כאלו ששווה לעשות אצלם "ביקור". אי לכך ההמלצה שלנו היא להציב בחצר מחסן ייעודי ובו לאחסן כל מה שלא רוצים שיהיה חשוף לעיני כל.

מציבים גבולות - מתקינים גדר

בימים אלו חשוב להוציא את הילדים כמה שיותר לחצר ועל כן מוטב שהחצר תהיה מגודרת. פה נמליץ לבחון את קטגורית גדרות מאלומיניום, וזאת כי מדובר בגדרות איכותיות, יחסית זולות, שמציעות שלל עיצובים והן לא מצריכות התעסקות תקופתית (הצבע לא מתקלף, החומר עמיד לאורך זמן ואינו מעלה חלודה). כמו כן, התקנה של גדר מעניקה נדבך נוסף של הגנה - הגדר מהווה מכשול משמעותי ובו זמנית מייצרת הרתעה אפקטיבית. מה עתה? בחנו את הבית שלכם, את הצרכים האישיים ותגלו אלו צעדים נחוצים.