הנה מה שצריך לדעת על שירותי שילוח ימי לארה"ב, כך שתוכלו להחליט אם השירות מתאים לעסק שלכם.

כלים

 

אם אתם מעוניינים להתחיל לייצא סחורות לארצות הברית, תצטרכו למצוא חברת שילוח ימי לארה"ב שמתנהלת בשיטות משלוח שמתאימות לצרכים שלכם. הובלה ימית היא בחירה מצוינת עבור כמויות גדולות של מוצרי צריכה, ושיטה זו משמשת במיוחד לייבוא מיצרנים שנמצאים במזרח הרחוק.

בשל הפופולריות הגוברת של שירותי שילוח ימי לארה"ב בעשור האחרון, השטחים הזמינים בספינות המטענים צפויים לחרוג מהביקוש למשלוחים עד שנת 2022, אבל התחום משתכלל ומשתנה ללא הרף, כך ששיטת ההובלה הימית עשויה להישאר אופציה פופולארית וחסכונית עוד שנים ספורות.

מה זה שילוח ימי לארה"ב?

שילוח ימי לארה"ב הוא שיטה נפוצה להובלת סחורות לארצות הברית באמצעות ספינות משא גדולות. קיימות מספר צורות שונות של הובלה ימית, שכוללות:

עומס מכולה מלא, שיטת משלוח בודד למכולה שאורכה 20-45 מטרים. פחות מעומס מכולה, שיטת משלוח שמחלקת מספר משלוכים במכולה אחת, ליעדים שונים. שיטת העמסת ורכבים הובלה אחרים שמועמסים על ספינה עם מטענים, מאובטחים לנסיעה ואז פשוט נוסעים ליעדם. משלוח בתפזורת יבשה, שיטה שמשמשת לסחורות כמו מתכות, שניתן לצקת לספינה במקום להעמיס במכלים.

מהם יתרונות שילוח ימי לארה"ב?

שילוח ימי הוא שיטה פופולרית לייצוא סחורות, ובמיוחד מורי צריכה שנעים למרחקים ארוכים. לשיטת שילוח ימי לארה"ב יש מספר יתרונות.

שיטת שילוח חסכונית למטענים כבדים, בחלק מהמקרים התעריפים זולים יותר בשיעורים של ארבעה עד שישה בממוצע, בהשוואה להובלה אווירית. המיסים עשויים להיות יקרים יותר בשיטת הובלה ימית בהשוואה להובלה אווירית, מכיוון שהתהליך מחושב כאחוז עלות הסחורה בתוספת עלות הייצוא. שילוח ימי לארה"ב זמין במספר אפשרויות שונות, כולל שימוש במכולה שלמה, או שיתוף בין מספר מטענים שונים. ניתן לשלוח פריטים גדולים יותר כגון רהיטים ואפילו כלי רכב דרך הים. חברת לוגיסטיקה ושילוח שולחת סחורות מכל מקום בעולם באמצעות הובלה ימית. שילוח ימי נחשב ברוב המקרים לאפשרות ידידותית יותר לסביבה בהשוואה להובלה אווירית.

איך עובד תהליך שילוח ימי לארה"ב?

חברה שמתמחה בשירותי לוגיסטיקה ושילוח מארגנת שילוח ימי לארה"ב באמצעות הובלת הסחורה בבטחה ובחוקיות. זהו שירות יעיל מכיוון שתהליכי המכס מורכבים, וטעויות יכולות להיות יקרות. לכן חברת שילוח מקצועית היא שיטה יעילה לניהול הסיכונים והבטחת ביצוע התהליך בצורה חלקה. הנה כמה צעדים עיקריים שיש לנקוט בהם על מנת לארגן שילוח ימי לארה"ב:

חברת השילוח תאסוף את הסחורה. המשלוח מועבר לנמל ועובר דרך המכס בנקודת המוצא. סחורות מועמסות למכולה נפרדת או למכולה משותפת, ואז מועברות לספינת מטען. עם ההגעה לארצות הברית, הסחורה חייבת לעבור מכס שוב, והליך זה מוסדר על ידי חברת השילוח והלוגיסטיקה, כשנציגיה משחררים את הסחורה עם תשלום המיסים. הסחורה נשלחת ליעדה בארצות הברית.