רוב האנשים שתספרו להם על כוונתכם לעשות שיפוץ, ישתתפו בצערכם. העניין הוא שלרוב שיפוץ של דירות זה משהו שאנחנו חושבים שאנחנו יודעים איך הוא ייראה ואיך הוא יתנהל, אך בפועל המציאות מאוד רחוקה. למשל, ברור לנו שהשיפוץ צריך לקחת X זמן, וזה אפילו מה שאנחנו מסכמים עם אנשי המקצוע שיבצעו את העבודה בשטח, אך בפועל זה לא כך.

בפועל הרבה פעמים אפילו שיפוצים יחסית מינוריים בדירות נמשכים חודשים ארוכים, ולכן ברור מדוע כל מי שיכול להימנע משיפוץ, עושה זאת. מצד שני, הגיע הזמן לדעת שלא תמיד זה חייב להיות כך, כי למעשה, בימינו אפשר לעשות שיפוץ דירות גם בצורה אחרת. היום יש לא מעט אנשי מקצוע שכן מכבדים את ההסכמים שלהם עם הלקוח, עושים הכול כדי לעמוד בזמנים וגם מקפידים לבצע עבודה עם חיוך.

איך לבחור בעזרת מי לבצע שיפוץ דירות?

למען האמת, כאשר מדברים על שיפוץ דירות צריך לבדוק בשבע עיניים בידי איזה אנשי מקצוע אתם מפקידים את המשימה הזאת. צאו מנקודת הנחה שלא כל מי שמבטיח לעשות לכם שיפוץ מקצועי ויפה באמת יידע להתמודד עם האתגר שאתם מציבים בפניו. לכן, בבואכם לבחור חברה מובילה לשיפוץ של דירות, אנחנו מציעים שתבררו תחילה:

האם החברה מאוד וותיקה? האם החברה מוכרת? האם החברה עובדת באזור שבו נמצאת הדירה שלכם? האם לחברה יש ניסיון בשיפוצים שדומים לשיפוץ שבו אתם מעוניינים? האם החברה תחתים אתכם על חוזה מסודר?

הגיע הזמן להבין שכל אותם הסכמים שנהוג היה לעשות בעבר בעל פה, היום כבר אינם מקובלים. זה לא משנה אם אתם חושבים על שיפוץ דירה קומפלט או כל שיפוץ קטן יותר, כי מה שבטוח זה שהכול חייב להיות כתוב וחתום. רק בצורה כזאת תדעו מראש כמה בדיוק יעלה לכם כל השיפוץ וכך תוכלו להימנע ממצב שבו אתם משלמים הרבה יותר מידי בסוף החוויה.

מה יכול להשפיע על עלות השיפוץ?

ישנם לא מעט גורמים שכדאי לקחת בחשבון מבחינה כלכלית כאשר חושבים על שיפוץ דירות. למשל, האם מדובר על חברת שיפוצים מאוד מוכרת ובעל מוניטין, כך שהיא תרשה לעצמה לגבות מחירים מופקעים? בנוסף, האם אתם זקוקים לשירותי השיפוץ בצורה דחופה? חשוב מאוד לקחת בחשבון את כל הנתונים האלה, כי אין ספק שהם יכולים להיות משמעותיים מבחינת העלויות. בנוסף, כמובן שגם הגישה אל הדירה וממנה תשפיע על המחיר. אם, למשל, הגישה אל הדירה מאוד לא נוחה ודורשת שימוש במנוף או בכלים מיוחדים אחרים, ברור שזה ישפיע בסופו של דבר המחיר שתשלמו. מה שבטוח זה ששיפוצים בבית לא כדאי לעשות לבד, כי עם אנשי המקצוע הנכונים השיפוץ יתבצע הרבה יותר מהר ובצורה מקצועית וטובה.