אין זה סוד שעסק זקוק ללקוחותיו כדי להתקיים ולשגשג. אם ברצונכם למשוך לקוחות חדשים ולשמר לקוחות קיימים יש לקיים עמם תקשורת ולהעניק שירות זמין ומסביר פנים. אחת הדרכים הטובות ביותר לתקשר עם לקוחות היא באמצעות מוקד קול־סנטר שמספק שירותי טלמיטינג.

כלים

 

מהו טלמיטינג?

טלמיטינג הוא מוקד טלפוני שאינו נועד לבצע מכירות או לספק תמיכה, אלא תפקידו הוא תיאום פגישות עם לקוחות. אין זה אומר שלא נעשה תהליך מכירתי ללקוח, אך ביצוע סגירת העסקה אינו נעשה מול המוקדן אלא בפגישה פרונטלית בבית העסק.

אתם בוודאי תוהים מדוע נחוץ שירות שמטרתו תיאום פגישות בלבד. ובכן, זוהי דרך יעילה במיוחד להבטיח שאל העסק יגיעו אך ורק לקוחות רלוונטיים שמעוניינים במוצר או בשירות המוצע. כך לא מתבזבז זמן יקר בפגישות סרק שאין להן כלל פוטנציאל מכירתי. מוקד טלמיטינג הוא למעשה המגשר בין הלקוח לנותן השירות בעסק. זהו המקום שבו מתקיים תיאום ציפיות כהכנה למכירה מוצלחת.

מדוע כדאי להשתמש בשירותים של מוקד טלמיטינג חיצוני?

בעסקים קטנים יתכן וניתן לקיים שיחות מידע עם הלקוח ותיאום פגישות מתוך בית העסק עצמו, אך בעסקים גדולים מדובר בעבודה שדורשת זמן רב וזמינות מרבית כדי להעניק מענה לכמה שיותר לקוחות. בכל זמן שבו אחריות זו מוטלת על אחד מעובדי העסק, משמעות הדבר שיהיה לאותו עובד פחות פנאי לעסוק בשאר תחומי תפקידו. הדבר עלול להוביל למצב שבו העסק יוצא קירח מכאן ומכאן. בנוסף, נדרשת מיומנות וידע כדי לבצע שיחות טלמיטינג שיובילו לתיאום פגישה. לפני תחילת השיחות יקבל המוקדן תסריט שיחה ייעודי שנועד להבטיח מענה מקצועי ומלא ביטחון.

מהם היתרונות של מוקד טלמיטינג?

ישנן מספר סיבות לכך שמוקדי טלמיטינג הפכו לשירות כל כך נפוץ בקרב חברות גדולות. אחד היתרונות הבולטים כאמור, הוא החיסכון בזמן לעסק. מאחר וכל האחריות מוטלת על מוקדני הקול־סנטר, לא נוצר עומס שיחות בבית העסק עצמו, דבר שעלול לחבל במהלך התקין של יום העבודה.

יתרון נוסף הוא שעות הפעילות של מוקד הטלמיטינג שאינו מוגבל לשעות הפעילות של העסק, כך שניתן לבצע שיחות גם בשעות אחר־הצוהריים או הערב. פעמים רבות הלקוחות עצמם נמצאים בעבודה, עסוקים בחיי המשפחה או סידורים כאלה ואחרים, לכן יעדיפו לקיים את השיחה דווקא בשעות מאוחרות.

כמו כן, הזמינות ללקוח היא גבוהה יותר עם שירות מוקד טלמיטינג מאשר אם הדבר היה נעשה מתוך בית העסק עצמו.

שירות הטלמיטינג מבטיח שהלקוחות שיגיעו לפגישה בבית העסק יהיו פתוחים יותר לרכישה. כך, לכל פגישה שמקורה במוקד יש פוטנציאל גדול יותר מאשר אם הפגישה הייתה נקבעת ללא התיווך. בנוסף בשיחות טלמיטינג אחוזי נטישת השיחות נמוכים באופן משמעותי מאשר בטלמרקטינג, משום שמטרת השיחה אינה מכירה אלא העברת מידע אינפורמטיבי ללקוח.