בכל מה שקשור לחומרי גדר ושער, יש לך הרבה אפשרויות. תוכלו לבחור בין פלדה, אלומיניום, ויניל, עץ, ברזל יצוק ועוד. כמובן שעם בחירה רבה יותר בא פוטנציאל לחוסר החלטיות. עם כל כך הרבה משתנים אתה עשוי לתהות, "איזו באמת האפשרות הטובה ביותר?"

כלים

 

התשובה היא שאין תשובה מוחלטת מאיזה חומר לבנות שערים מברזל. לכל חומר יתרונות וחסרונות שהופכים אותו לבחירה מצוינת עבור כמה פרויקטים ובחירה נוראית עבור אחרים. חשוב לשקול את כל היתרונות (והחסרונות) של כל חומר ולמדוד אותם על פי צרכיך. ככל שתאסוף מידע נוסף, האפשרות הנכונה עבורך תובהר.

כאן אנו נסתכל מפורט על ברזל. אנו נבחן את ההיבטים החיוביים שלו וגם נספק לך סיבות מדוע תרצה לבחור חומר אחר. פלדה היא אחת מאפשרויות הבנייה הטובות ביותר שקיימות, אך בנסיבות מסוימות אתה עלול לגלות שבחירה אחרת מתאימה לך יותר. לא משנה מה תבחר בסופו של דבר, אנו רוצים שיהיה לך את כל המידע.

עכשיו, בואו נשבר את זה.

המקצוענים:

זה סגסוגת

פלדה מיוצרת על ידי שילוב ברזל עם פחמן. על ידי שילוב שני אלמנטים אלה, הפלדה המתקבלת הופכת עמידה יותר ועמידה יותר מאשר ברזל בפני עצמה. פלדה יכולה לכלול גם מגוון אלמנטים אחרים באיפור שלה, אך זהו שילוב עוצמתי זה של ברזל ופחמן שנותן דחיפה לחוזק וליציבות לפלדה.

זה עמיד בפני קורוזיה

אחד ההיבטים הידועים ביותר של פלדה הוא עמידותו בפני חלודה, עובש וצורות אחרות של בלאי. לעתים קרובות הוא מצופה כדי להגן עליו מפני האלמנטים, אך חוסנו הטבעי שלו הופך אותו לבחירה מצוינת עבור כל מי שרוצה אפשרות לתחזוקה נמוכה עבור הגדר או השער שלהם.

זהו חומר הבחירה לפרויקטים תעשייתיים

פלדה הפכה לאופציה הפופולארית ביותר לבנייה תעשייתית מסיבה כלשהי. השילוב של הנוחות והאמינות שלו הופך אותו לאטרקטיבי ביותר עבור הבעלים שרוצים להפיק את המרב מהתקציב שלהם. התחזית היא שהשימוש בפלדה בפרויקטים תעשייתיים יעלה עוד יותר בשנים הקרובות. פלדה הוכיחה את שוויה פעם אחר פעם.

זו האופציה החזקה ביותר

אתה רוצה שהגדר או השער שלך יגנו עליך - זה אומר שאתה חייב לבחור חומר שאתה יכול לסמוך עליו. פלדה נחשבת לחומר הבנייה הקשה ביותר בשוק. לעתים רחוקות זה נשבר. אם אתם מחפשים אבטחה, הפלדה תספק.

זה נשאר מגניב

ברזל בפני עצמו מוליך יותר חום מפלדה, ובוודאי שגם עץ מהווה סיכון שריפה. פלדה נשארת קרירה יותר מאשר אפשרויות גידור או שער רבות אחרות, מה שמוריד את הרגישות של הנכס שלך לשריפה. זה גם מבטיח שגם ביום קיץ חם אתה עדיין יכול לגעת בגדר או בשער שלך מבלי להישרף - יתרון גדול.

זה מודרני

לפלדה מראה אלגנטי ונטול שטויות שאומר "מעמד". במקום לפרט מקושט, בחר פלדה על הקווים הנקיים והגימור החלק והמבהיק שלה. זה מוסיף סגנון ללא הסחת דעת, ומשפר את המראה הכללי של הנכס מבלי לגנוב יותר מדי תשומת לב. שער פלדה או גדר הם אביזר מושלם לבניין שלכם.

זה מפוברק מהר

ניתן לתכנן, ליצור ולהתקין גדרות ושערים מפלדה הרבה יותר מהר מאשר אפשרויות רבות אחרות. אם אתה רוצה להעלות את הגדר ואת השער במהירות אך ללא טרחה, פלדה היא אפשרות מצוינת.

הרמאים:

לא הטוב ביותר עבור נכסי מגורים

בעוד שפלדה היא המועמדת העיקרית לנכסים תעשייתיים, המספרים הללו יורדים כאשר מסתכלים על בתי מגורים. בעוד שניתן להשתמש בהחלט בפלדה לפרויקטים למגורים, כדאי להשוות את הצרכים שלך עם העלות והעבודה הקשורים לגדר ושער פלדה לפני שאתה מתחייב.

לא הבחירה בעיצובים מעוטרים

אם הלב שלך מתמקד בעיצוב משוכלל עבור הגדר או השער שלך עם סורגים מסתחררים ומסתחררים, משהו כמו ברזל יצוק הוא בחירה טובה יותר. עם זאת, מכיוון שברזל הוא מתכת רכה יותר, מה שאומר שהוא נוטה יותר להישבר, להחליד או להחליד לאורך זמן בהשוואה לפלדה. הטבע העדין יותר הוא זה שמאפשר לעצב אותו לדפוסים יפים, אך הפשרה היא שאתה מאבד את העמידות שמציעה הפלדה. הערך מה חשוב לך יותר ולך על זה.

זקוק להתקנה מקצועית

התקנת גדר פלדה או שער אינה זהה להקמת גדר פלדה לבנה סביב החצר הקדמית שלך. הוא כבד ודורש מומחיות מקצועית כדי להתקין אותו כהלכה. אם הלב שלך מוגדר באפשרות עשה זאת בעצמך, נסה במקום זאת עץ או אלומיניום.

בסך הכל, פלדה מחזיקה את עצמה בכל מה שקשור לחומרי בניין לגדר ולשער. המקצוענים עולים בהרבה על החסרונות. עמידותו, משיכתו המודרנית ואורך החיים שלה הופכים אותו לאופציה נהדרת כמעט בכל מצב. אם אתם מעוניינים לבנות שער או גדר על הנכס שלכם, הפלדה תשרת אתכם היטב עם תחזוקה מינימלית וביטחון מרבי.