מכשירי שמיעה זעירים

מכשירי השמיעה הזעירים הם מכשירים בתצורת CIC. משמעות ראשי התבות האלו היא Completely in canal. כלומר, מדובר במכשירי שמיעה זעירים כל כך שהם נכנסים במלואם על כל המכלולים שלהם אל תוך תעלת האוזן של המשתמש. לרוב מדובר במכשירי השמיעה המתקדמים ביותר כיום ולכן מחירם נע בין 5,000 שקלים ל-7,000 שקלים בדרך כלל.

כלים

 

המחיר לא נגזר מהגודל של המכשיר אלא מתוך המאפיינים שלו והביצועים שהוא יודע לספק. גודל המכשיר במרבית הדגמים של מכשירי השמיעה הזעירים הוא משתנה שכן הוא מיוצר בהתאמה אישית לאוזן של כל משתמש.

ישנם דגמים שונים של מכשירי שמיעה זעירים והם נבדלים אחד מהשני כאמור במנגנונים שלהם כמו למשל מנגנוני נטרול רעשי הסביבה, סריקה של סביבת השמע, ערוצים דיגיטליים וכן הלאה.

מכשירי שמיעה נטענים

במיני סאונד מכשירי השמיעה, המכשירם הנטענים הקיימים בשוק כיום נחשבים למכשירים המתקדמים ביותר ועל כן המחיר שלהם נגזר בהתאם.

מרבית דגמי מכשירי השמיעה הנטענים עולים בין 6,000 שקלים ל-9,000 שקלים ומדובר בדגמים חדשים מאד שהראשונים בהם הושקו רק בשנת 2018.

מרבית המכשירים מגיעים עם עמדת טעינה ייעודית הכוללת נורות חיווי שנותנות מידע על מצב הטעינה והסוללה ולרוב טעינה של 3 שעות תאפשר שימוש לכ-24 שעות, בעוד טעינה מהירה של כחצי שעה תאפשר שימוש של מספר שעות בודדות. לעוד מידע ניתן לעיין בקטלוג מכשירי שמיעה

מכשירי שמיעה מתחברים לבלוטוס'

מדובר באחד הפיצ'רים החדשים והמעניינים ביותר במכשירי השמיעה כיום. מכשירי שמיעה עם חיבור לבלוטוס' מאפשרים מספר דברים:

הזרמת אודיו ישירות למכשיר השמיעה, בין אם מתוך הטלפון הסלולרי בשיחות, סרטונים או מוזיקה, מטלוויזיות חכמות שתומכות בטכנולוגיה או ממערכות שמע שונות כמו אלו שיש ברכב. שליטה פשוטה וחכמה במכשיר דרך אפליקציה ייעודית על מכשיר הטלפון החכם ושינוי קל של הגדרות כמו ווליום, סביבת שמע ועוד.איסוף מידע חכם על דפוסי השימוש במכשיר המאפשר שינוי ומיטוב על ההגדרות עם הזמן לחווית שמע טובה הרבה יותר.

טווח המחירים באודיו סאונד למכשירי השמיעה עם חיבור בלוטוס' מובנה הוא בין 5,000 שקלים ל-8,000 שקלים. חשוב לדעת כי הפעלה של הבלוטוס' במכשיר מקצרת באופן משמעותי את חיי הסוללה.

מכשירי שמיעה מאחורי האוזן

מכונים באנגלית מכשירי Behind the ear או בקיצור BTE. ישנם סוגים רבים של מכשירים בתצורה הזו והגודל או הצורה של כל דגם אינם קשורים כלל למחיר שלו. המחיר נקבע עם זאת בהתאם למאפיינים, לביצועים ולמנגנונים בהם מצויד כל מכשיר. מכשירים אלו לרוב נוחים יותר לתפעול בגלל גודלים הגדול יחסית ולכן הם מתאימים במיוחד לאוכלוסיית גיל הזהב.

בגלל שישנם דגמים רבים ושונים בתצורה המחיר של מכשירי השמיעה האלו נע בין 2,000 שקלים ועד ל-10,000 שקלים.

מכשירי שמיעה פרימיום

אצל כל אחד מיצרני מכשירי השמיעה המובילים בעולם, המכשירים האיכותיים והטובים ביותר, מכשירי הדגל אם תרצו - מכונים בפשטות מכשירי פרימיום.

לרוב מדובר במכשירים המצוידים במנגוני סריקת הסביבה החכמים ביותר, במנגנונים היעילים ביותר לסינון ונטרול רעשי רקע ובמספר רב של ערוצי שמע דיגיטליים. בנוסף רבים מן המכשירים הללו מצוידים בטכנולוגיות החכמות כמו חיבור לבלוטוס' ואפשרות להטענה מהירה. טווח המחירים של המכשירים הללו נע בין 7,000 שקלים ל-10,000 שקלים.