סכין, שעווה, מכשיר מריטה או פינצטה: אם גם את החלטת שנמאס לך מכל אלו, ובא לך לפרגן לעצמך עם טיפול שיסיר ממך את השערות וגם את הצורך לטפל בהן כל כך הרבה – בטח כבר שקלת את האפשרות של טיפול הסרת שיער בלייזר.

כלים

 

על פניו זה נראה פשוט: מגיעים למכון, קובעים פגישת ייעוץ, מתאימים טיול ו- בהצלחה!

אבל האמת היא שכל מכון שונה מהאחר: המכשירים הטיפוליים משתנים ממכון למכון, כמו גם הניסיון שצבר הצוות המקצועי, מדיניות הטיפולים, סוגי הטיפולים המוצעים ועוד. לכן, אם גם את או אתה שוקלים טיפול הסרת שיער בלייזר, מומלץ להתחיל בסקר שוק מעמיק לבחירת מכון להסרת שיער בלייזר, שיהיה הטוב ביותר בשבילכם.

אספנו בשבילכם כמה פרמטרים לבחירת המכון הנכון:

אספו חוות דעת

"אין חכם כבעל ניסיון", אומר המשפט העתיק. וזה באמת נכון: הביקורות של חברים או מכרים שעברו טיפול במקום זה או אחר הם האינדיקציה הטובה ביותר לקבלת תמונת מצב אודות המכון והשירותים הניתנים בו.

בדקו עם חברות וחברים, בחיים או ברשתות החברתיות, וקבלו המלצות – באילו מכונים טופלו החברים שהיו המרוצים ביותר מטיפול הלייזר שקיבלו? האם הם היו מרוצים מהשירות? או מהתוצאות? או אולי משניהם? ומה לגבי המחירים? בדקו עם החברים אילו טיפולים הם עברו, באילו חלקי גוף – ובמידה ועבר זמן, האם התוצאות הטובות עדיין קיימות?

ככל שתשאלו תקבלו יותר תשובות שיביאו לכם קצת הבנה לגביי מה אתם מחפשים ואיפה תוכלו למצוא את זה.

הגיעו לפגישות ייעוץ

בחלק מהמכונים ניתנות פגישות ייעוץ חינם כך שתוכלו לבקר בכמה מכונים ולשאול על כל מה שמעניין אתכם: איזה סוג טיפול יתאים לכם, האם הם צופים תופעות לוואי? מי איש הצוות שאמור לטפל בכם וכמה שנות ניסיון מאחוריו? תוך כדי השיחה תוכלו גם לקבל הבנה לגבי אדיבות הצוות ואיכות השירות, שאינו דבר של מה בכך: טיפול בלייזר מצריך הגעה למכון מידי תקופה למשך פרק זמן לא מבטל, ולכן חשוב שתרגישו נינוחים עם האנשים המטפלים בכך, ותרגישו בנוח לשאול שאלות, במהלך הטיפול, להתייעץ במקרה שצצו תופעות לוואי או להסב את תשומת ליבם אם אתם חוסר נוחות או כאב במהלך הטיפול.

וודאו את הרמה המקצועית של הצוות

נכון, אתם לא הגעתם מהתחום ולכם מי אתם שתבינו בעניינים האלו, ובכל זאת יש כמה דברים שתוכלו לבדוק: בשיחת הייעוץ בקשו לדעת האם יש למכון אישור לטיפול בלייזר ממשרד הבריאות? האם לצוות המטפל ישנה הסכמה רפואית לצורך הטיפול בלייזר? והאם מי שמטפל בכם הוא אחד מאלו?

הטיפול במכשיר הלייזר חייב להיעשות על ידי מישהו מקצועי ומוסמך בתחום זה, שכן יש צורך לדעת כיצד לתפעל נכון את המכשיר, באילו תנאים ניתן לטפל בו ובאילו תנאים לא, להבין את סוגי העור ומצבן כדי להתאים את שגרת הטיפולים ועוד. אל תתביישו לשאול בפגישת הייעוץ אודות הפרטים האלו.

בדקו: באיזה מכשירם משתמשים במכון?

במהלך פגישת הייעוץ תוכלו לברר אודות המכשירים הקיימים במכון ובאיזה מהם יהיה נכון לטפל בכם, לפי המלצתם. הגיעו עם התשובות הביתה ובדקו ברשת אודות המכשירים: תוכלו לגלות את הביקורות של לקוחות שונים שטופלו בהם, את רמת החדשנות שלהם או לחילופין האם הטיפול בהם מלווה בכאב או בתופעות לוואי נוספות. ישנם מספר מכשירי לייזר שונים בתחום הסרת השיער, וכל מכון מטפל במכשירים אחרים. חשוב להתחיל טיפול עם הבנה בסיסית כלשהי אודות המכשיר שבו תטופלו.

הניסיון מדבר

וכמה שיותר ממנו – יותר טוב. למה? כי ככל שהמטפלים במכון נפגשו עם יותר לקוחות – יש להם יותר ידע אודות סוגי העור והשיער, תגובות העור וגירויים שונים שיכולים לצוץ בתופעות עוריות שונות, ניסיון בתופעות לוואי והטיפול בהם וכן יכולת להתאים בצורה טובה יותר את שגרת הטיפולים למצב העור וצמיחת השיער שלכם. הוותק בתחום זה תמיד עושה טוב.

בפגישת הייעוץ תוכלו לשאול אודות הוותק של המכון או הסניף בתחום וכן אודות שנות הניסיון של הצוות המטפל במכשירים.

ומה לגבי הנחה?

גם מכונים גדולים ומקצועיים יכולים לפנק בהנחות שוות: בדקו האם המכון להסרת שיער בלייזר שבו אתם מתעניינים מציע הנחות לפי אזורים בגוף או מציעים מבצעים לתקופות שונות. אם מחיר הטיפולים גבוה מהתקציב שלכם, כדאי לעקוב אחרי הפרסומים של המכון ולחכות למבצע או הנחות שונות.

שיהיה בהצלחה!

בחסות אתר משרות