טויוטה הינה חברה יפנית לייצור כלי רכב, שהוקמה בשנת 1933 כחטיבת הרכב החדשה של חברה בשם "טויודה", שעסקה בייצור של מכונות אריגה לתעשיית הטקסטיל. בשנת 1937 הופרדה חטיבת הרכב החדשה לחברה נפרדת בשם המוכר, טויוטה. בישראל, עבור מי שמעוניין לרכוש טויוטה חיפה תהיה אחד המקומות הראשונים לבדוק, מכיוון שמדובר בעיר מרכזית בישראל ובה מגוון רחב של אפשרויות.

 

טויוטה חיפה – כל היתרונות

סניפים של טויוטה חיפה יציעו דגמים נוספים, מכיוון שחברת טויוטה עצמה מייצגת גם את המותגים סאיון ולקסוס, ואף שולטת ביצרנית הרכב דייהאטסו. טויוטה הינה יצרנית הרכב הגדולה ביותר בעולם, המעסיקה למעלה מ-300 אלף עובדים בכל קצוות הגלובוס. היא חוללה מהפכות בתעשיות הרכב והצליחה להשפיע גם על תעשיות אחרות, כאשר בין השנים 2008-2014 הייתה ליצרנית הרכב המובילה בכל העולם במכירות כלי הרכב. בישראל, מומלץ מאוד לרכוש את הטויוטה החדשה שלכם דרך מרכז שירות מקצועי ואמין:

בעל אולם תצוגה מפואר ומרהיב– בהתאם לסטנדרטים האירופאיים, אולמות תצוגה מרשימים ומפוארים יציגו מגוון רחב של דגמי טויוטה, גם את החדשים ביותר. במקום יחכו לכם יועצי מכירות מקצועיים שיעניקו לכם ליווי אישי החל מהרגע שכף רגלכם תדרוך באולם התצוגה, ועד שתצאו ממנו עם רכב חדש ומבריק. אם תרצו, תוכלו אפילו לצאת לנסיעת מבחן כדי להתרשם מהרכב בעצמכם. שמעניק מגוון שירותים מקצועיים לרכב– מרכזי השירות מספקים מגוון רחב של שירותים לרכב; החל משירותי מכונאות, דיאגנוסטיקה, חשמל, תיקוני פחחות וצבע, מיזוג אוויר, התקנת אביזרים שונים בהתאם לצרכי הלקוח, ועוד. טכנולוגיה מתקדמת– העובדים בסניפי טויוטה חיפה מחזיקים בוותק וניסיון רב בתחום הרכב, עם דגש על הפיצ'רים הייחודיים והסטנדרטים הגבוהים של טויוטה. כולם עברו הכשרה מעמיקה על ידי יבואן הטויוטה הרשמי בישראל. כל התיקונים, הטיפולים והשירותים מתבצעים בהתאם לתקנים המחמירים ביותר של חברת טויוטה העולמית, בעזרת הציוד והמכשור המתקדם ביותר בענף. שירות אישי לכל לקוח– טויוטה מציבה רף גבוה בתחום השירות. המטרה היא להעניק לכל לקוח את היחס האישי והשירות הטוב ביותר (אתם יודעים, כמו בבית!), ללוות אותו באופן אישי בכל שלב בתהליך התיקון ברכב קיים או רכישה של רכב חדש.

רכב חדש כמו שתמיד חלמתם

אחת הדברים המרגשים ביותר, הוא הרגע שבו אתם מחליטים שזה הזמן להתחדש ברכב חדש ומבריק. ביננו, אין כמו הריח הנפלא כשנכנסים לאוטו החדש שלנו, אחרי שהסרנו את העטיפות מהמושבים וההגה, ולצאת לנסיעה ראשונה שמרגישה חלקה ונוחה הרבה יותר. טויוטה חיפה מזמינים אתכם לאפשר לנו ללוות אתכם צעד צעד, בתהליך רכישת הרכב החדש שלכם. מובן שאנו עומדים לרשותכם גם בהמשך, לטיפולים שגרתיים, תיקונים במידת הצורך ולשאלות נוספות. כי את הרכב החדש שלכם, אתם יודעים שאתם חייבים לרכוש מהטובים ביותר