עבודות ניסור בטון נחוצות פעמים רבות במהלך הבנייה. כאשר יש צורך להוסיף חדר, להרוס קיר, לשנות את צורתו של המבנה, להרחיב את החלון הקטן במשרד או לשנות את החלוקה של החדרים בתוך מבנה, נדרשת עזרה של מקצוענים. לא משנה לאיזה צורך אתם זקוקים לשירותיה של חברה לניסור וקידוח בטון, חשוב לפנות לחברה מקצועית אשר מספקת שירותי ניסון בטון איכותיים. וזאת לא רק בגלל איכות עבודות הניסור והקידוח עצמן, אלא מכיוון שבסופו של דבר מדובר בעבודות עם אחריות גדולה הדורשת שמירה על כללי בטיחות מחמירים.

כלים

 

כך תבחרו את החברה שתעשה לכם את עבודות הניסור והקידוח

בחירת חברה העוסקת בתחום מורכב כמו ניסור בטון אינה עניין של מה בכך. אם אתם מעוניינים להשיג את התוצאות הטובות ביותר, קחו לכם את הזמן כדי לבדוק את החברה ושימו לב לדברים הבאים:

האם לחברה יש ניסיון בתחום?

קידוח בטון או ניסורו דורש ניסיון רב ומיומנות גבוהה. מומלץ לאסוף כמה שיותר מידע על החברה ולראות את תיק העבודות שלה. ברגע שתבחנו עבודות קודמות, יהיה לכם קל יותר להחליט האם מדובר בחברה שאתם רוצים לעבוד איתה או לא. מעבר לכך, ככל שמדובר בחברה מנוסה יותר שביצע עבודות שונות ומגוונות בתחום, כך גדלים הסיכויים שמדובר בחברה מקצועית המבצעת את העבודות על הצד הטוב ביותר.

האם לחברה יש אישור עבודה?

וכאן נושא הבטיחות נכנס לתמונה. כמו שאמרנו קודם, מכיוון שעבודות כמו ניסור בטון או קידוח בטון נחשבות למסוכנות, חשוב שלעובדים המבצעים עבורכם את העבודות יהיה אישור נדרש. אל תהססו לבקש מהעובדים להציג לכם את אישור העבודה שלהם. מעבר לכך, נכון להיום אין צורך באישור מיוחד או בתעודה כדי להיות מנסר בטון. כך שמכיוון שתחום זה פרוץ למדיי, חשוב לבחון את החברה שאליה אתם פונים בשבע עיניים.

באילו טכנולוגיות משתמשים העובדים כדי לנסר בטון?

היום קיימות טכנולוגיות מתקדמות ומשוכללות לצורך ניסור בטון כמו ניסור ביהלום. כלים טכנולוגיים שונים הופכים את עבודות הניסור והקידוח לפשוטות ויעילות יותר. לפיכך, לפני שאתם חותמים על הסכם עם חברה זו או אחרת, מומלץ ללמוד יותר על שיטות העבודה שלה.

שקיפות לאורך כל הדרך.

כאשר אתם משלמים על שירות מסוים, אתם למעשה רוצים לדעת על אילו עבודות שילמתם. חברת ניסור וקידוח בטון מקצועית פועלת בשקיפות מלאה מול לקוחותיה. היא מציעה להם הצעת מחיר הוגנת הכוללת את הפירוט הנרחב של כל העבודות שעומדים לבצע.

מהו נוהל פינוי הפסולת בסיום העבודה?

אחד הדברים החשובים ביותר שכדאי לשים אליהם לב הוא פינוי הפסולת בסיום עבודות הניסור והקידוח. לא כל חברה שעוסקת בתחום מפנה את הפסולת אחריה, ולפעמים אתם צריכים לפנות לחברה מיוחדת שעוסקת בכך. כמו כן, אם חברת הניסור והקידוח מפנה את הפסולת, רצוי לברר אם עבודה זו נעשית בתוספת תשלום.

מה אומרים החברים שלכם על החברה?

לפעמים אפשר להגיע לחברה איכותית ואמינה לניסור בטון בזכות המלצה של חבר קרוב או אדם זר שאתם מתכתבים איתו ברשת חברתית. כי כאשר מדובר בחברה מקצועית באמת שאינה מתפשרת על איכות ואמינות, שמה הטוב הולך לפניה.

החברה שעושה את כל ההבדל

אם אתם מחפשים חברה מנוסה ומקצועית לפרויקט ניסור בטון, חברת שחר צדיק היא החברה שלכם. מדובר בחברה אמינה העוסקת בתחום מעל ל-30 שנה. בין אם אתם זקוקים לעבודות בטון בבאר שבע או ברמת גן, תוכלו להזמין את החברה, שכן היא פועלת בפריסה ארצית ממטולה ועד אילת ומתפעלת כ-4-5 צוות על בסיס יום יומי.