המון נשים מעידות כי הן מגלות את העוצמות הנשיות שלהן דווקא בחודשי ההיריון. את העוצמה הנשית, ההילה הזוהרת והתקופה המרגשת, המון נשים רוצות לתעד עם צילומי הריון בסטודיו. צילומי ההיריון שונים מכל סשן צילומים שאי פעם לקחת בו חלק, בין היתר מאחר ומדובר על מעמד מרגש – תיעוד שלך נושאת את פרי האהבה שלך ושל בן זוגך.

כלים
צילומי הריון
צילומי הריון

 

מהי המוטיבציה של נשים לצלם בוק הריון?

חוויה נשית של ההריונית הנצחת רגע ייחודי שיהפוך לנכס משפחתי חוויה זוגית-רומנטית של ההריונית ובן זוגה

אז שניה לפני הפלאש והחיוכים הראשונים, לפניך 5 טיפים מצוינים שכדאי גם לכם לאמץ בצילומים המרגשים:

1.אז מתי כדאי להצטלם?

התשובה פשוטה למדי: מהרגע בו "יש לך בטן". המטרה של צילומי ההיריון היא כמובן להחצין את ההיריון, להדגיש את התקופה הייחודית ולתעד אותך בשיאך. הריונה של כל אישה מתפתח בצורה אחרת, אך לרוב צילום הריון בסטודיו מתאים לנשים שנכנסות אל החודש השביעי. ההמלצה היא שלא לגרור את הצילומים עד שבוע לפני ההיריון, זאת מתוך כוונה לאפשר לך לחוש נינוחה, פחות כבדה ויותר חיונית.

2.את הכי יפה כשנוח לך!

לכל סשן צילומים אחר ככל הנראה היית מגיעה עם מגוון רחב של פריטי לבוש אופנתיים. דווקא עם צילום בוק ההיריון את יכולה להוריד מעצמך את נטל החיפוש אחר "ההופעה המנצחת". לרוב, בגדים לצילומי הריון כוללים טופ ומכנס/חצאית. המטרה כמובן היא להחצין את הבטן, כך שלא נדרשת כל השקעה ברכישת בגדים, יצירת טוטאל לוק מושלם וכיוצא בזה. כן כדאי להשקיע בתכשיטים (שרשרת/עגילים), שמטבע הדברים בסשן זה יבלטו קצת יותר.

3.תאמי את הצילומים ל"שעות השיא" שלך

את מוצאת את עצמך עייפה בעיקר בבקרים? שעות השיא שלך הן דווקא שעות אחר הצהריים? תאמי את צילומי ההיריון לשעה שבה את הכי ערנית, אנרגטית והכי את! בהיריון אורח החיים משתנה, וכך גם הרגלים ותחושות. המטרה כמובן היא להבטיח שתגיעי לצילומים כשאת רעננה, פורחת ונמרצת, ולמנוע מצב בו תרגישי כי הצילומים מכבידים עליך.

4.אביזרים מדליקים שיוסיפו המון לבוק

ישנן נשים שנוטות לבוק נקי ו"סטיירלי" יותר, לצד הריוניות שלוקחות את הבוק לכיוון צבעוני ואפילו הומוריסטי. כך או כך, ההמלצה אליך היא לשלב אביזרים לצילומי הריון, לדוגמא: פרחים, אותיות מעץ (משפחה / אהבה וכן הלאה), בקבוקים או מוצצים גדולים, פריטי לבוש שנרכשו לקטן או לקטנה ועוד...

5.ושהאבא לעתיד לא יחשוב בטעות להבריז...

וכמובן: צילומי ההיריון הם לא רק צילומים שמעצימים אותך, אלא גם את התא המשפחתי העתידי. הפריים המרגש ביותר יכלול אותך ואת בן זוגך, אוהבים וקרובים. במידה וההיריון הנוכחי אינו ההיריון הראשון שלך, יהיה מקסים ומרגש לתעד אתכם כמשפחה מצפים לבואה של התוספת החדשה...