בעלות ובעלי עסקים המשווקים מוצרים שזקוקים לקירור, כמו מכולות המשווקות מוצרי חלב, זקוקים למקרר ייעודי ואיכותי, שיבטיח את איכות המוצרים עבור הלקוחות, ובאותו הזמן ישמש בצורה הטובה ביותר את בעלי העסק.

כלים
מקרר חלביה
מקרר חלביה

 

לפני שבוחרים מקרר, כדאי לדעת מהם הקריטריונים הבסיסיים שצריך לקחת בחשבון. לפני הכל, צריך לקחת בחשבון את גודל החנות וכמות המוצרים דורשי הקירור שיש במלאי ברגע נתון.

לאחר מכן, חשוב לדעת שיש תקנים של שמירה על טריות מוצרים, ותקנים אלה מעוגנים בחוק. ולכן, בהתאם למוצרים אותם אתם משווקים, יש לוודא שהמקרר המבוקש עומד בתקנים של משרד הבריאות.

מקרר איכותי חיוני לשמירה על המוצרים

מקרר חלביה נועד להציג את מוצרי החלב עבור הלקוחות בצורה מזמניה, נוחה, ומעל הכל - בטוחה מבחינה בריאותית. הסיבה למגוון הדגמים הגדול שיש בשוק היא שלכל בעל עסק יש הצרכים משלו.

מוצרי חלב, שלא כמו למשל משקאות ממותקים קרים, דורשים קירור לא בשביל פינוק אלא על מנת לשמור על הטריות של המוצרים. מכירה של מוצרי חלב שלא היו בקירור כל העת - עלולה לסכן את הבריאות של הלקוחות, וכתוצאה מכך, גם את המוניטין של העסק שלכם.

התיאבון מתחיל במראה

אין זה מפתיע שאנשים מרבים לקנות "לפי העין". עיצוב חללי קניות הוא עולם עיצוב בפני עצמו, ומוקדשת הרבה מחשבה כיצד לסדר את המוצרים, היכן למקם אותם ביחס לגובה העיניים של הלקוחות, ובאילו מדפים או מיכלים לאחסן אותם.

כשזה מגיע למוצרי חלב, העיצוב של המקרר יכול להכריע מבחינת הלקוחות האם לקנות או לא. על המקרר להיות נקי, מסודר, כאשר חובה להקפיד שכל המוצרים יהיו בתוקף וחלילה לא יהיו במקרר מוצרים שפג תוקפם. לקוחות רבים ינטשו את המקרר גם אם מדובר רק במוצר אחד שפג תוקפו שנשכח במקרר בטעות.

חשיבה ירוקה - עם חיסכון בחשמל

החשיבות של השמירה על הטריות, בתוספת התקנים המחמירים של משרד הבריאות לגבי טמפרטורת האיחסון, מחייבים שימוש במקרר שיהיה פעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. לכן, מדובר בהוצאה לא מבוטלת על חשמל, וככל שהמקרר גדול יותר - כך גדלה ההוצאה בגין חשמל, שתתבטא כמובן בחשבון החשמל שמגיע על פי רוב כל חודשיים.

יחד עם זאת, ישנם מקררים איכותיים שיודעים לחסוך בחשמל לאורך זמן, ולכן - גם אם הם יקרים יותר - מומלץ לשקול לקנות אותם. בטווח הארוך, מדובר בחיסכון.

טיפ לחיסכון בכל מקרר שהוא, הוא שימוש בנורות לדים לתאורה פנימית. תאורת לד היא גם מזמינה יותר עבור הלקוחות, משום שהיא עדינה ורכה יותר, וגם חוסכת בחשמל מדי יום ביומו, וסכומי החיסכון בסוף החודש יכולים להיות מתורגמים לכסף רב.