התמונה היא אותה התמונה, הפלטפורמה אותה הפלטפורמה והעוקבים הם אותם העוקבים, אז מה בעצם ישנה את כמות הלייקים שתקבלו בעבור התמונה האחרונה שהעלתם? הטיימינג. השעה והיום בהם תעלה התמונה ישפיעו על כמות הצפיות ובהתאם כמובן גם על הלייקים, כמובן שתמיד תוכלו לקצר את הדרך ולבצע קניית לייקים לאינסטגרם על יד סושיאל בוסט.

כלים

 

העלאת תמונה לאינסטגרם לפי שעות

ישנן שעות מסוימות בהן אנשים ינהגו יותר לגולל בפיד שלהם ולהתעדכן, אלו יהיו בהתאם לפעולות היום – יומיות שלהם. להלן חלוקת פעילות המשתמשים באינסטגרם:

07:00 – 09:00 אלו הן שעות הבוקר בהן אנשים מתעוררים ונוהגים לפתוח את האינטסגרם כדי להתעדכן. לעיתים יהיה זה תוך כדי ארוחת הבוקר או הנסיעה לעבודה. בהעלאת תמונה בשלב זה של היום, תמונתכם תיחשף למספר רב של אנשים.

12:00 13:00 – אלו הן לרוב שעות הפסקת הצהריים. לרוב זמן זה יוקדש על ידי המשתמשים בצפייה בפיד לצד הארוחה, ולכן גם בפרק זמן זה תהיה חשיפה גבוהה.

17:00-21:00 – שעות המנוחה בדרך החזרה מהעבודה וכן הזמן הפנוי שלאחר העבודה, בהם ככל הנראה רוב האנשים ישלבו זמן מסוים לגלישה באינסטגרם והתעדכנות.

23:00-01:00 – טרם השינה אנשים רבים נוטים לצפות בפיד המתעדכן של האינסטגרם, ולכן יהיה זה גם זמן טוב להעלאת תמונות. בונוס נוסף לשעה זו הוא כי לא הרבה אנשים מעלים בו תמונות ולכן ככל הנראה התמונה שלכם תהיה דומיננטית.

חלוקה לפי ימים

לא כל יום הוא יום שמתאים להעלאת תמונה. ישנם ימים בהם אנשים יהיו עסוקים יותר וישנם ימים בהם פעילות משתמשי האינסטגרם תהיה גבוהה יותר.

לפי מחקרים נמצא כי יום רביעי (אחר הצהריים) הוא היום הטוב ביותר להעלאת תמונות. ימים נוספים יהיו חמישי ושישי. עם זאת, רצוי להימנע מהעלאת תמונות בשבת ובראשון שכן בשבת חלק ממשתמשי האינסטגרם אינם פעילים מטעמי דת או פעילויות הסופ"ש ואילו ראשון, יום תחילת השבוע, לרוב יהיה עמוס ויהיה למשתמשי האינסטגרם פחות זמן לגלוש בו.

שעה קבועה

כדאי ורצוי להפוך את זמן העלאת התמונות לקבוע, כלומר ליצור אחידות אשר תרגיל את העוקבים לצריכת התוכן בימים ובשעות קבועות. כך, תוכלו לשמור על העוקבים שלכם מתעניינים.

מה עוד חשוב?

עדיין חשוב לדעת כי כל פרופיל שונה ממשנהו. כלומר, אין זה בהכרח תקף במדויק לכולם ולכן כדאי לעשות ניסוי וטעיה, בשביל להתאים את התוכן שלכם לעוקבים שלכם במדויק.

אז מתי כדאי?

מחקרים מצאו כי השעה והזמן המועדפים ביותר להעלאת תמונות לאינסטגרם הם יום רביעי בשעה 17:00. עם זאת, העלאה גם בחמישי או שישי יהיו בעלי חשיפה רבה. לעומת זאת, ימי שבת וראשון יגררו לחשיפה מועטת. לאחר בחירת השעה יש להפוך אותה לקבועה בכדי להרגיל את העוקבים לצריכת התוכן. ובנוסף, חשוב לזכור כי למרות זאת, כדאי לנסות ולבדוק מספר שעות העלאה שונות מאחר וזמן החשיפה לתמונות האינסטרגם תלוי גם בסוג העוקבים.

קראו עוד על סושיאל בוסט כאן