מי שרוצה להקטין הוצאות בעת קבלת טיפול רפואי בוחר ביטוח בריאות פרטי שיכסה עלויות של הוצאות טיפולים רפואיים, ניתוחים, תרופות, השתלות, טיפולי שיניים וכולי. מי שרוצה לבטח את יקיריו לאחר מותו/ בעת תאונה קשה/ בזמן תאונות עבודה וכולי - בוחר ביטוח חיים על פי התאמה נכונה לצרכים שלו ובהתאם לשמירה על התנאים הדרושים לקיום כלכלי נכון עבור משפחתו ויקירו.

כלים
ביטוח בריאות
ביטוח בריאות

 

במדינת רווחה כמו ישראל - מדינה שמטרתה לחלק משאבים בין האזרחים ע"פ הצורך ובצורה נכונה - ישנו ביטוח ממלכתי שהמדינה מארגנת בצורה שתאפשר טיפולי בריאות, תשלומים וכיסוי הוצאות רפואיות עבור כול מקרה רפואי קיים. ובכול זאת, מרבית הישראלים בוחרים פוליסות ביטוח פרטיות כדי להבטיח כיסוי ותשלומים של הוצאות רפואיות גבוהות.

אז כיצד בוחרים את פוליסת הבריאות המתאימה?

אם בעבר כדי לרכוש ביטוח היה צורך בפגישה או בשיחה טלפון ארוכה עם סוכן מתאים, הרי שכיום תמו הימים שבהם יש לכתת רגליים מחברה אחת לשנייה כדי לקבל הצעת מחיר מתאימה. בעידן טכנולוגי מתקדם שמאפשר מידע זמין בהקלקה, רבים מבצעים השוואה בין מחירי הפוליסות תוך התאמת המוצר המתאים ביותר לצרכים שלהם ושל בני משפחתם. בכול הנוגע לבחירת ביטוח בריאות פרטי, השוואה היא חלק בפתי נפרד מתהליך הרכישה משום שבכך אפשר להוזיל עלויות חודשיות ואף לקבל יותר הטבות מהפוליסה שנבחרה. מלבד זאת, ביטוח נסיעות, ביטוח עסק ושאר פוליסות אפשר לרכוש און ליין בעוד שהמעבר בין חברה אחת לשנייה קל יותר מן הרגיל ואינו כולל בירוקרטיות או התמודדות עם 'טופסולוגיה', כמו בעבר.

פוליסות ביטוח כדאיות

כשאנו בוחרים את הפוליסה המתאימה חשוב לעשות זאת באמצעות השוואת מחירים כמו באמצעות בחירת מוצר ביטוחי שמתאים לאורח חיינו, לצרכים שלנו ולתקציב הנתון. לדוגמא: מי שעוסק פעילויות גופנית מסוכנות יבחר פוליסה עבור ספורטאים. אנשי משפחה שעובדים במשרות "רגילות" יוכלו לבחור פוליסת ביטוח בסיסית שמכסה ניתוחים, השתלות, שברים, פציעות ואף מציעה כיסוי בתשלום על טיפולי שיניים, טיפולים ברפואה המשלימה ועוד. אם אינכם יודעים במה כדאי לבחור: מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום שיכולים לסייע לכם לבצע את הבחירה המתאימה. יעוץ כזה שמגיע מהניסיון, הידע והמקצועיות של מומחים בנושא -והוא יאפשר בחירה נכונה יותר. מלבד זאת ברשת האינטרנט יש מספר רב של אתרים ייעודיים שיסייעו לבצע בחירה נכונה ומותאמת אישית, כמו גם קבלת השוואת מחירים ומידע אודות האופציות שעומדות לרשותכם. בהצלחה!