בתור בעלי עסקים, אתם מוכנים לעשות כל כך הרבה מאמצים על מנת לשמור על בית העסק שלכם מוגן, בתוך ובעיקר תחת השגחה לאורך כל שעות היממה. גם אם מדובר במשימה יקרה יחסית, אשר יכולה לחרוג מגבולות התקציב השנתי שלכם, יתכן מאוד שתרצו לבחור להשקיע את כל המשאבים שלכם בשנה הנוכחית, בהטמעה של מצלמות אבטחה PROVISION כדי לצמצם בצורה משמעותית את הסיכוי לניסיון פריצה או גניבה לבית העסק.

כלים

 

 

האחריות בסופו של יום היא שלכם, אז חשוב שתבינו מה עומד על הכף לפני שאתם בוחרים להתעלם מי פרצות אבטחה שונות ולא להשתמש  בסט מצלמות אבטחה PROVISION.

למה אתם ממש רוצים לרכוש מצלמות אבטחה PROVISION?

הרכישה של מצלמות אבטחה PROVISION, יכולה להיות ההחלטה הכי טובה שאתם עושים לטובת בית העסק שלכם בשנים הקרובות בייחוד מפני ש:

הן מצלמות תמונות איכותיות ברזולוציה גבוהה - אתם תקבלו תמונות מאוד ברורות, מפורטות ומאורגנות של כל מה שמתרחש בעסק שלכם. במקרה של פריצה למשל, יהיה קל מאוד למצוא את האחראים לניסיון הפריצה ולטפל בהם ברמה המשפטית.קל להתקין אותן בכל מקום בעסק - בליווי של מתקין מצלמות אבטחה מנוסה, תצליחו למצוא את כל הנקודות הכי בטוחות וסמויות להתקין את מצלמות האבטחה שלכם. בצורה כזו אף אחד לא יחשוד שהעסק שלכם מצולם כל שעות היממה ואתם תוכלו להגן על עצמכם בצורה המיטבית.אתם יכולים להתאים את סט המצלמות לצרכים העסקיים - למשל אם מדובר על בית העסק שעוסק במתן שירות ללקוחות יכול מאוד להיות שתרצו לשלב גם מערכת מיקרופונים מתקדמת. כך שיהיה לכם תיעוד מוקלט של כל השיחות בין נציגי השירות ללקוחות השונים שמגיעים לבקר בעסק שלכם.ניתן לחבר למחשב או לענן אחסון חיצוני - היכולת שלכם לשמור על כמות גדולה מאוד של מידע מצולם, היא עניין של החלטה. אתם יכולים לבחור להשתמש בכונן אחסון קשיח כמו מחשב. או לחילופין, להעביר את המידע מהמצלמות ישירות אל ענן האחסון.עלות התחזוקה היא נמוכה יחסית - בשונה ממוצרי אבטחה אחרים, רכישה של מצלמות אבטחה PROVISION, לא מחייבת אתכם לתחזוקה יקרה ומושקעת.

ההמלצה האמיתית של אנשי המקצוע בתחום

נכון להיום, בשוק המצלמות ישנם שני מתחרים מרכזיים שהם מספקים שירות ללקוחות עסקיים. מצלמות אבטחה PROVISION אל מול מצלמות אבטחה DAHUA. אומנם לשני המותגים ישנם יתרונות וחסרונות, כמו כל מוצר אחר בשוק. אבל מרבית המומחים בתחום מציעים ללקוחותיהם להשקיע מאמצים כדי לרכוש מצלמות אבטחה PROVISION, שכן הן מאפשרות תפעול נוח יותר ומספקות ללקוחות עסקיים תמונה ברורה ואיכותית לגבי מה שקורה בבית העסק. אבל אם אתם לא בטוחים, שווה לכם להתייעץ עם מומחים בתחום, איתם ניתן לבנות את המערכת המושלמת לכם.