בעלי עסקים בתחום האוכל מנצלים את השקט במסחר כדי לעשות שיפוץ

כלים
שיפוץ מטבח
שיפוץ מטבח

 

תקופת הקורונה איננה קלה לאף אחד ובייחוד לבעלי עסקים בתחום ההסעדה והאירוח, אשר חווים תקופה של ירידה משמעותית במכירות. ישנם מי שאינם מעוניינים לפתוח את העסק שלהם בשביל כמות כה קטנה של לקוחות, כמו שהוראות משרד הבריאות מאפשרות ולכן מנצלים את הזמן הפנוי כדי לעשות שיפוץ במסעדה, לשדרג אותה ולהפוך אותה לטרנדית יותר – לקראת הפתיחה הבאה בחלוף המגיפה. שינויים מבניים הם נפלאים וכן עיצוב חדש, אך בשילוב עם חדשנות בטכנולוגיה ניתן להפוך את השיפוץ למהפכה של ממש.

האתגרים של בעלי מסעדות שגורמים לבלאי מהיר בציוד

אצל המסעדנים המצליחים באמת, אשר באמת יכולים לקחת את "פסק הזמן הכפוי" הזה שיצרה הקורונה ולנצלו לשיפוצים, יהיו בדרך כלל לקוחות רבים במסעדה בכל יום עבודה. על אף השמחה הגדולה על הרווחים, ניתן לראות במקומות הומי האדם הללו גם בלאי מהיר למדי של הציוד במסעדה. כחלק מתהליך השיפוץ, שימוש בלוחות טרספה יכול להיות הדבר שימנע בלאי שכזה, או לפחות יאט אותו וידחה את הצורך בשיפוץ נוסף – לפעמים אפילו בכמה שנים.

הצבת הלוחות העמידים והחזקים הללו, במתחמים בתוך בית העסק שעלולים להתבלות במהירות ובעיקר כאשר המסעדה מלאה באנשים, היא השקעה משתלמת מאוד. בנוסף ליופי ולוויזואליות הנעימה של הלוחות הללו, שניתן לצבוע אותם בגוונים שונים, מדובר באביזר חזק שהוא עמיד בפני מזג אוויר קיצוני – חום או קור – וכן כנגד ונדליזם מסוגים שונים, לרבות עמידות לאש.

באילו מקומות במסעדה ניתן להתקין לוחות חיפוי ולמנוע בלאי?

המתחם המאתגר ביותר בכל מסעדה וגם המועד ביותר לפורענות, הוא אזור ההסעדה עצמו. במסעדות שבהן ישנם תאי סועדים שונים, כמו ב"דיינרים" בארצות הברית, לוחות ההפרדה הם אלו שסופגים את מרבית הלכלוך הנוצר בזמן הארוחה. משקאות שנשפכים, רטבים ועוד גורמי לחות רבים, מאכלים את הציפוי של הקירות הפנימיים הללו והורסים אותם. שימוש בטרספה מונע את הנזקים הללו.

היכולת ליהנות מעיצוב המותאם במדויק לסגנון ולמראה של המסעדה, הוא זה שגורם למסעדנים רבים לבחור בלוחות אלו כחלק מתהליך השיפוץ – גם במקומות אחרים בבית העסק שעלולים לסבול מלחות, לרבות באזורי המטבח וכן באזור השירותים. יש מי שישלבו את הלוחות גם בחיפוי מחודש של המסעדה במסגרת השיפוץ ובכך יעניקו הגנה נוספת למעטפת המבנה של המסעדה.

הדברים הקטנים שמייצרים את השינוי הגדול

האמרה כי הלקוח תמיד צודק מלווה בעלי עסקים בכלל ומסעדנים בפרט, במשך שנים רבות. הרצון להשביע את רצון הסועדים, גורם למנהלים של מקומות כאלה להעלים עין מנזקים שהם רואים שמתרחשים לנגד עיניהם ממש. לעיתים, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הבעיות הללו מבלי לפגוע באיכות השירות, היא פשוט לאבזר את בית העסק בפריטים שיהיו עמידים מאוד, קלים לניקוי ושיישמרו במיטבם לאורך זמן.