אנשים המתמודדים עם קשיים במערכת הנשימה סובלים מפגיעה משמעותית באיכות החיים, החל מירידה באיכות השינה ועד הקושי לנהל אורח חיים תקין. מכשיר אינהלציה ביתי מספק להם פתרון קל, נגיש ונוח. המכשיר מאפשר הקלה לאלו המתמודדים עם בעיות וקשיים במערכת הנשימה, לחולים במחלות ריאות שונות, ביניהן אסטמה, והוא מאפשר החדרה של תרופה אל תוך הריאות ומשם אל מערכת הנשימה, באופן יעיל ובמהירות מרבית. המכשיר מתאים לשימוש גם בקרב תינוקות וילדים. בנוסף מספק המכשיר הקלה במצבי צינון ומסייע בהתמודדות עם שיעול יבש, ליחה וקוצר נשימה זמני.

מכשרי אינהלציה
מכשרי אינהלציה

 

מכשיר האינהלציה הוא מכשיר רפואי ייעודי אשר פותח במטרה לספק הקלה מיידית במצבים של קושי בנשימה הנגרם בעקבות מחלות כרוניות דוגמת אסטמה ומחלות ריאות נוספות, אשר גורמות לקשיים ובעיות במערכת הנשימה. המכשיר נקרא גם נבולייזר, שם אשר נגזר מהמילה נבולציה שמשמעותה היא החדרת תרופות לגוף המטופל דרך מערכת הנשימה. בנוסף לטיפול בקשיים במערכת הנשימה הנגרמים ממחלות ריאה וממצבים כרוניים שונים, מכשיר האינהלציה נועד לספק הקלה גם בקרב משתמשים בריאים ללא מחלות רקע, אשר מעוניינים לפתוח את דרכי הנשימה ולטפל במצבים של צינון הנובעים מווירוסים ויראליים המועברים במיוחד בתקופה החורף ובעונות המעבר. המכשיר נחשב לכלי מומלץ במיוחד לטיפול בתסמיני צינון בקרב תינוקות רכים ופעוטות. מכשיר האינהלציה הביתי הינו פונקציונלי במיוחד, החל מפעולה השקטה שלו ועד העובדה כי הוא מאפשר נוחיות מרבית בתנאים ביתיים.

יתרונותיו של מכשיר אינהלציה ביתי – מיכולת נשיאה מחוץ לבית ועד מחיר נגיש ונוח

ברבות השנים הפך מכשיר האינהלציה הביתי לבן בית בקרב אנשים הסובלים מבעיות נשימה בארץ ובעולם כולו, אז כיצד הפך המכשיר לנפוץ כל כך ומה גרם למטופלים כה רבים לאמץ אותו? לשאלה הזו יש תשובות רבות. לאחזקת מכשיר אינהלציה ביתי יש יתרונות רבים והוא מתאים למגוון סוגי משתמשים, בגילאים שונים הסובלים מדרגות קושי נשימתי שונות, מקושי קל ועד קושי נשימתי חמור. מכשיר האינהלציה הביתי מאפשר שימוש בכל עת ובכל מצב, בנוחות מרבית, מבלי לעזוב את הבית. הוא מופעל על ידי סוללה או חשמל, בחלק מהמקרים הוא אף ניתן להפעלה בשתי הדרכים ובעל יכולת טעינה. גם בגזרת המחיר מדובר במוצר אטרקטיבי היות ומחירו של המכשיר ביחס לתמורה והוא משווק במחירים השווים לכל כיס. בנוסף, נוחות המשתמש שמספק המכשיר הינה ברמה גבוהה, היות והוא נגיש במיוחד, נוח וידידותי למשתמש. גם גודלו הקומפקטי של המכשיר מהווה יתרון משמעותי והוא קל משקל וניתן לנשיאה בקלות מחוץ לבית וכך מאפשר שמירה על אורח חיים תקין ללא הפרעות מיותרות. מכשיר האינהלציה הביתי נחשב לאמין ויעיל במיוחד, היות והוא נועד לספק תוצאות מרביות בזמן קצר. הוא פועל על סוללות או על חשמל, בהתאם לדגם הספיציפי.

למי מתאים מכשיר האינהלציה הביתי?

מכשיר אינהלציה ביתי הינו מוצר מומלץ לשימוש הן בקרב מבוגרים והן בקרב תינוקות וילדים קטנים, והוא נחשב לכלי יעיל במיוחד לטיפול והקלה במצבי צינון בקרב תינוקות ופעוטות. אינהלציה ביתית פועלת באופן אשר מחדיר את התרופה הישר לריאותיו של המטופל ועל ידי כך היא מספקת הקלה מיידית במצבים של קושי נשימתי. בנוסף מסייע מכשיר האינהלציה הביתי בהקלה אפקטיבית על תסמיני צינון המשפיעים על הנשימה ומטפל במצבים של שיעול, ליחה וקוצר נשימה.