עלויות ההדפסה נמצאות במגמת ירידה. זאת אומר, שגם מחירי המדפסות יורדים וכך גם עלויות מוצרי הדפוס. בהתאם לכך, אפילו העלויות של מדפסות הלייזר האיכותיות והמומלצות ביותר רשמו ירידה תלולה והתוצאה – הרבה יותר אנשים שוקלים לבחור אחת מהסוג הזה. חברת ג'ט קופי, המספקת ציוד היקפי, שירותי מחשוב ושלל מדפסות (וגם שירותי מעבדה), מסבירה: איך צריך לבחור מדפסות לייזר, מהי מדפסת לייזר המומלצת והיכן תמצאו שירותי תיקון ומעבדה מורשת.

כלים

 

איך בוחרים מדפסת לייזר

את המדפסת הרצויה כדאי לבחור על סמך כמה מדדים. למשל, כמות הדפסות בחודש, סוגי ההדפסות הנחוצות, מספר המשתמשים במדפסת, רמת הרזולוציה הרצויה ועוד. על מנת לעשות סדר בשאלה איך בוחרים מדפסת לייזר נוכל להגדיר כמה דברים מרכזיים:

חדות ואיכות - את איכות ההדפסה של המדפסת תוכלו לגלות על פי מאפיין שנקרא DPI. זוהי הרזולוציה, עד כמה התמונה שתודפס תהיה חדה וברורה או הטקסט יהיה קריא. גודל המכשיר – יצרנים מובילים מציגים דגמים חזקים ואיכותיים, גם ב"אריזה" מוקטנת. כלומר, מכשיר קטן יחסית יוכל לספק צרכי הדפסה מגוונים מבלי לתפוס מקום רב. מגוון סוגי דפים - מלבד הדפסה של דף תקני, מדפסות מאיכות גבוהה מסוגלות להפיק גם גדלי דפים אחרים וכן להדפיס ישירות על גבי מעטפות, הדפסה דו צדדית, הדפסת שקפים, מדבקות. מספר דפים שנכנסים למגש – לכל סוג ניתן להטעין כמות נתונה של דפים. לצרכים עסקיים, כדאי לבחור מגשי הזנה גדולים. דגמים מסוימים מאפשרים הגדלת המגשים. צפיפות לאינץ' - צפיפות נקודות גבוהה יותר לכל אינץ' מודפס מספקת חדות גבוהה יותר ואיכות משופרת. מהירות עבודה - לצרכנים עסקיים, כדאי לבחור במדפסת לייזר איכותית שמסוגלת להדפיס כ-10 עד 20 דפים לדקה. מקצוענים מסתכלים גם על מהירות ההדפסה של דף ראשון, שהיא קצת יותר איטית. יכולת שמירת מסמכים בזיכרון עבודה – להדפסות ארוכות, צבעוניות או מורכבות, כדאי לבחור מדפסת בעלת זיכרון מוגדל. פונקציות מיוחדות – צג משופר, מסך מגע, ממשק אלחוטי, חיבור ברשת ויכולת קבלת פקודות אונליין או דרך הנייד, חלק מהמאפיינים או אפילו כל אלה מציעות המדפסות המשוכללות. אורך חיים צפוי – ככל שצפויים להדפיס יותר, עדיף לבחור דגם בעל אורח חיים צפוי ארוך יותר ועמידות משופרת. במפרט של יצרנים מובילים נהוג לציין כמה דפים תדפיס מדפסת ממוצעת לפי פונקציה של זמן.

מדפסת לייזר מומלצת

ג'ט קופי מספקת למגוון רחב של לקוחות, עסקיים ופרטיים את מיטב הדגמים המומלצים. מדפסת לייזר מומלצת תהיה קודם כל כזאת שעונה על המאפיינים הנכונים עבורכם. הביאו בחשבון את המפרט, את מידות המדפסת, את עלות המכשיר וגם את עלויות הטונר (שחור לבן או צבע, כרצוי לכם). בין המותגים שמציעים כיום יחס עלות תועלת משביע רצון במיוחד וגם איכות ביצוע: מדפסות HP וכן מדפסות הלייזר של ברדר (Brother). ההמלצה שלנו – להזמין את המוצר מחברה אמינה וותיקה, שגם יודעת להציע שירות נלווה, לאורך זמן.

שירותי מעבדה מורשת למדפסות

לרשותכם בג'ט קופי פתרונות איכות במחירים נוחים וגם תחזוקה שוטפת וטכנאים מקצועיים. לצד המדפסות המובילות בעולם, זמין בשבילכם גם שירות מעבדה מקצועי וללא פשרות – מעבדה מורשית. מספקים שירותי מעבדה ללקוחות, לתיקון מדפסות לייזר בצורה מורשית, זריזה ואמינה. כחברה המתמחה בשירות גם ללקוחות עסקיים, זמינות השירות ואיכות הביצוע מובטחים. הטיפים שפירטנו יעזרו לכם לבחור את המדפסת הרצויה והטובה עבורכם. ג'ט קופי ישמחו לענות על שאלות נוספות, לסייע בבחירה הפתרון הטוב על פי הגדרת הצרכים והתקציב.