שירותי הובלות הנם מהשירותים הנפוצים ביותר בישראל ובעולם. כאשר אנו רוצים לעבור דירה, משרד, להעביר ציוד ממקום למקום או אפילו לרכוש ריהוט חדש לבית מבלי היכולת להוביל אותו או להעלות אותו לדירה בבניין קומות גבוה – הרי שניעזר בשירותיה של חברת הובלות מקצועית בתחום. בדיקת מחירים אצל כמה חברות הובלה במקביל יכול להיות עניין מתיש, קשה לסמוך על הצעות המחיר המתקבלות ולעתים נוטים להתבלבל בין מה שסגרנו עם חברה אחת למה שדיברנו עם חברה אחרת. אתר Get Moving יפתור לכם את הבעיה הזו ויעזור לכם לעבור את תהליך ההובלה בשקט, במהירות ובמחיר המשתלם ביותר.

כלים

 

בעיות פוטנציאליות בשירותי הובלות:

בואו נחשוב לרגע על הבעיות הפוטנציאליות בשירותי הובלות ומה עולה לאנשים לראש כאשר מדובר בשירותי הובלות שבהן אתם שמים את כל רכושכם בידיהם של אנשים זרים שלא הכרתם ואלה צריכים להוביל את הציוד שלכם בבטחה למקום החדש.

חוסר ביטחון – סביר להניח שאתם עשויים לחוות חוסר ביטחון בכל הקשור לציוד שלכם, לחברת ההובלות, למובילים עצמם ועוד. אתם תרצו לוודא שאכן מדובר בחברת הובלות שהשירות אצלה הוא לפני שהכול, שהמובילים הנם מקצועיים ומבינים את החשיבות של שמירה על הציוד ועוד. שינוי מחירים – מובילים רבים סוגרים משהו במהירות בטלפון עם הלקוח וכמילים המתנדפות ברוח ביום ההובלה דורשים יותר כסף מהלקוח. מחסור בשירותים משלימים – את ההובלה עצמה החברה עושה אך לא מספקת שום שירות משלים כנגד זה: שירותי אריזה, פירוק והרכבה, אחסון תכולה ועוד. איחור או דפיקת ברז – חברת ההובלות לפתע רוצה לדחוף הובלה נוספת באותו יום שאתם סגרתם אתה מראש כדי להרוויח עוד כסף על חשבון הזמן והנוחות שלכם, או שהיא אפילו דופקת לכם ברז באותו יום כי פתאום לקוח אחר הציע להם יותר כסף עבור אותו יום. זלזול בציוד שלכם – ישנם מובילים שרק רוצים לסיים עם הלקוח ולעבור מהר ללקוח הבא. זה בסדר להיות עם מוסר עבודה ולעבוד מהר, אולי אפילו בסדר לרצות להספיק יותר במהלך יום העבודה, אולם הכול צריך להיעשות במידה ותוך התחשבות בלקוח. לא העיקר לזרוק את הציוד באגרסיביות ובמהירות אל תוך המשאית ולפרוק אותו בברוטליות במקום החדש.

אתר GetMoving והחזון:

אתר GetMoving הנו אתר המציע פתרון חדשני ואיכותי ללקוחות המעוניינים בשירותי הובלות מהירים ומקצועיים במחירים המשתלמים ביותר בשוק ההובלות. האתר משתף פעולה עם חברות הובלה מקצועיות מכל רחבי הארץ החתומות על אמנה עם GetMoving ופועלות תחת קוויה הנחיה ברורים ומקצועיים. ניתן להשתמש באתר לצורך השוואת מחירי הובלות בחינם וקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית להובלה הספציפית שלכם. החזון של GetMoving הוא להפוך את תהליך מעבר הדירה לחסכוני, יעיל, נוח ומהיר לכל לקוח. כמו כן, באתר תוכלו למצוא מידע אודות שירותים משלימים וכן חנות אלקטרונית למכירת חומרי אריזה וקרטונים.