קניית מכונת קפה נובעת מהרצון ליהנות מקפה משובח בכל עת, בין אם מדובר בבית, בעסק או בכל מקום אחר. ניתן למצוא כיום מספר גדול של יצרניות מכונות קפה המשווקות את מוצריהן בארץ ובעזרת חברת קדמה קפה, אנו מביאים לידיעתכם מידע מעניין ומדריך מסודר אשר יעזור לכם למצוא את מכונת הקפה המתאימה לכם ביותר.

כלים

 

ניתן למצוא מכונות קפה מעולות בישראל

בניגוד לעבר הרחוק כבר אין צורך להרחיק למקומות הידועים באהבת הקפה שלהם כמו למשל איטליה, וישנן לא מעט מכונות קפה מומלצות שניתן לרכוש בישראל. מכונות אלו יכולות להתאים לסוגים שונים של שימושים ובהתאם לכך משתנים גם מחיריהן.

הכנת קפה במכונה היא טכנולוגיה שהתפתחה כבר לפני יותר ממאה שנה באיטליה. עד אז היו מוכרות רק הדרכים המסורתיות להכנת קפה, כאשר אופן ההכנה הוותיק ביותר במערב הוא הקפה המכונה "קפה טורקי" (כיוון שהגיע למערב מטורקיה). המצאת מכונת הקפה דחפה קדימה את הפופולאריות הגבוהה של משקה זה, וכיום הוא זמין בכל מקום. מכונות קפה מאפשרות לכל אחד למצוא את אופן ההכנה וסוג הקפה המתאימים לו בדיוק.

הבדלים בין מכונות

כאשר מבקשים לבחור מבין מגוון מכונות קפה לבית כדאי לפני הכל להחליט מהו דפוס השימוש היום יומי במכונה. ישנן מכונות קפה לעסקים שנועדו לספק כמויות גדולות של כוסות קפה מדי יום, ואלו מתאימות למשרדים גדולים, בתי קפה, חדרי אוכל וכדומה. באופן טבעי מכונות אלו יכולות להיות יקרות יותר מן המכונות הקטנות המיועדות לשימוש ביתי במטבח, או לחדר אוכל של משרד הי טק וכדומה.

ישנו מגוון רחב של סוגי מכונות, החל ממכונות ידניות ועד מכונות קפה קפסולות ומכונות אוטומטיות. המכונות הידניות עובדות עם קפה טחון, מכונות קפה אוטומטיות עם פולי קפה ומכונות הקפסולות עבודות ב"שיטה הסגורה", כלומר ניתן להשתמש במכונה רק עם קפסולות של אותו המותג. כך שאם בחרתם במכונת קפסולות, כדאי יהיה לבחור קודם את סוג הקפה שאתם אוהבים ורק לאחר מכן את המכונה. כמובן שנכנס כאן שיקול הטעם האישי לתמונה. ישנם מי שיעדיפו להשקיע סכומים גדולים במכונה רק על מנת שיוכלו להשתמש בקפה מהתוצרת האהובה עליהם.

מוצאים את המכונה

למי שמתלבט לגבי מספר מכונות קפה מומלצות למשרד, ישנן כיום לא מעט דרכים להגיע להחלטה. חנויות המוכרות מכונות קפה מעסיקות מוכרים מיומנים בעלי הכשרה בתחום, שיוכלו לענות לכם על כל שאלה בתחום. גם ברשת האינטרנט תוכלו למצוא שפע של מידע בכל מה שקשור בפולי הקפה השונים, תערובות קפה, סוגים ודגמים של מכונות ועוד. בנוסף לאתרים של יצרניות המכונות תוכלו להתעניין גם בפורומים של חובבי קפה כדי להגיע למידע הדרוש לכם.

לאחר שהתרשמתם, בדקתם, טעמתם ואהבתם אבל אתם עדיין מתלבטים, כדאי לבצע סקר מחירים. גם כאן אפשר להיעזר באינטרנט ובאתרים להשוואת מחירים בהם תוכלו למצוא את ההצעות הזולות ביותר.

אם ההבדל בין מחירי המכונות אינו גדול כדאי לתת משקל לשיקולים אחרים כגון השם הטוב של יצרנית המכונה, העיצוב שלה וכדומה.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מכונות קפה? היכנסו לאתר של קדמה קפה ותגלו עולם ומלואו.
אתם מוזמנים לחייג לקדמה בכל שאלה נוספת ל-072-2171111