הקיץ מתקרב בצעדי ענק, ואתם מוצאים את עצמכם שוקלים בפעם המי יודע כמה רכישה של גריל גז קולמן שיהפוך את החצר האחורית שלכם למוקד עליה לרגל לברביקיו מצוין, לפחות פעם בחודש. בואו, הרי אין דבר שאנחנו הישראלים אוהבים יותר מחגיגה בשרית – גם סתם ככה באמצע השבוע, פשוט כי אפשר.

כלים

 

ואם כבר בחגיגה בשרית עסקינן, הרי שלא תסכימו להתפשר על ציוד שהוא פחות ממעולה עבור המטרה החשובה. כעת נשאלת השאלה למה דווקא גריל-גז ולא פחמים? על כל זאת ועוד, במאמר שלפניכם!

בואו גם אתם להתמכר ליתרונות של גריל גז קולמן

מתכננים על האש בקרוב ומתים להפתיע את האורחים עם על האש מגוון, מקצועי וטעים? אספנו עבורכם מספר יתרונות ברכישת גריל גז קולמן מקצועי שיעשה את כל ההבדל:

טעמים מושלמים – כשצולים בשר על גריל פחמים, מקבל הבשר טעמי לוואי שמקורם כמובן בפחם. גריל הגז מוציא מהבשרים ארומות וטעמים מהסוג המשובח ביותר, כאלה שיכולים להשתחרר החוצה רק בשימוש בגריל גז קולמן. טמפרטורה אחידה – כמה התעסקות מצריך השימוש בגריל פחם; להזיז פחם דולק לכאן, להוסיף אש לשם, ועוד ועוד. אולי היתרון הגדול ביותר של גריל גז טמון דווקא בעובדה שהוא מפזר בצורה אחידה את החום, מה שעוזר לנו לשמור על דרגת חום רצויה ולהגיע לדרגת צלייה שווה ואחידה בין סוגי הבשרים האהובים עלינו. איתנו בכל מקום – אפרופו התעסקות, זוכרים את כל הפעמים שנסעתם לעל האש ביער עם החברים והייתם צריכים לסחוב אתכם לא רק את המנגל, אלא גם פחמים ונלווים אחרים? כל שעליכם לעשות זה רק להרכיב את הגריל בתחילת השימוש, ולפרק אותו לאחר מכן. ניקיון – אה! אבל מה לגבי ניקיון בתום השימוש? זו לא בעיה בכלל. בגריל הגז מותקנת מערכת ניקוז עבור השומן שמטפטף לאורך תהליך הצלייה. את הכלי אליו מתנקז השומן ניתן לרוקן, להעביר מטלית לחה ולצאת לנסיעה הביתה כמה שיותר מהר, בלי כל עיכובים. וביננו, אתם כבר יודעים כמה מפגש עם חברים בפארק או ביער עלול להיות מעייף. אין לכם זמן להתמהמה בניקיון וסדר (פרט כמובן לניקיון הסביבה שלכם).

אבל איך נבחר את הגריל המתאים ביותר?

קולמן נחשב לאחד המותגים המובילים ביותר בכל הקשור למוצרי גריל. כך, גריל גז קולמן הפך למבוקש במיוחד בישראל. באלקו – גרילים של קולמן הם המקום הראשון שבו תרצו למצוא את הגריל החדש שלכם! במקצועיות ואדיבות, יסייע לכם הצוות לבחור את גריל הגז המתאים ביותר לצרכים והדרישות שלכם; למרפסת בבית או לגינה האחורית? למשפחה קטנה או כזה שיוכל להאכיל גם את השכנים? עליכם רק להעביר לנו את כל הפרטים, ואנו כבר נצמיד לכם את הגריל המושלם.