במרוץ החיים היום יומי ובעיקר בימי הקורונה, כל אחד צריך כמה דקות לעצמו כדי להתרענן ולהתאוורר. הכנו עבורכם מספר מתכונים מהירים שניתן להכין עם קפסולות קפה ועם נס קפה עלית.

כלים

 

קפה אגוזים ארומטי וצונן

כשהימים מתחממים משקה של קפה קר הוא פתרון מפנק ונוח במיוחד. הנה מתכון מנצח לקפה ממריץ, מלא בארומה שכולם אוהבים. להכנת קפה אגוזים הצטיידו בקפסולת קפה בטעם אגוזי לוז של קפה עלית. קפסולה זו מציגה תערובת מאוזנת עם טעמים מודגשים של אגוזי לוז. הכינו מנת קפה במכונה, הוסיפו כפית שוקולית וקוביות קרח, ערבבו עד לקירור, לסיום הוסיפו חלב (אפשר גם טבעוני) ולהשלמת החוויה הגישו בכוס גבוהה.

ברד קפה וניל עם שוקולד

בתי הקפה סגורים ואתם מתגעגעים לקפה יצירתי שישאיר טעם של עוד? המתכון הבא נוצר עבורכם.
בחרו בשתי כוסות שניתן לצנן והכניסו אותן למקפיא, המיסו במיקרוגל שמנת ושוקולד ( בלחיצות של עשר שניות עד להמסה מלאה), וערבבו עד לקבלת תערובת אחידה. הוציאו את הכוסות מהמקרר, שפכו לתוכן את השוקולד המומס והפכו אותן. להכנת קפה הווניל הכינו מנת קפה במכונה באמצעות קפסולות קפה בטעם וניל, או הוסיפו מים רותחים לאבקת קפה נמס יחד עם תמצית וניל. צננו את הקפה באמצעות קוביות קרח וחלב, והכניסו לבנדר עוצמתי לכתישה. שפכו את תכולת הקפה לכוס עם השוקולד ושתו לרוויה!

אם יש ביניכם גם טבעוניים, תוכלו להתפנק מאותו מתכון בדיוק רק החליפו את השמנת בקרם קוקוס.

לאטה קר

קפה לאטה מציע טעם מעודן האהוב על רבים. במתכון הבא תוכלו להשתמש בקפסולות קפה אשר טעמן עדין ודרגת חוזק הנעה בין שש לשמונה. או בקפסולת לונגו המכילה 5.5 גרם קפה. אם אין ברשותכם מכונת קפה תמיד תוכלו להכי לאטה קר ומפנק באמצעות אבקת נס קפה, מעט מים חמים וחלב.

להכנת הלאטה עם הקפסולות: הכינו מנת קפה במכונה עם קפסולה אהובה, ועליה הוסיפו חלב מוקצף בכמות של 2/3 חלב ו- 1/3 קפה.

להכנת לאטה קר באמצעות אבקת נס קפה: המיסו כפית גדושה של נס במים חמים וסוכר לפי טעמכם, אחר כך הוסיפו חלב לצנצנת סגורה ואת מנת הקפה ונערו היטב. הקפה מוכן!

מתכון מנצח לאייס קפה