מוצרי הטיפוח הם חלק בלתי נפרד מחיינו. החל מהרגע שבו אנו קמים בבוקר, אנו משתמשים בסבון רחצה, קרם פנים או קרם לחות לשיער בלי הרבה מחשבה. אבל חשבתם פעם עד כמה מוצרי הטיפוח שבהם אנו משתמשים באמת טובים לעורנו? העניין הוא שבשוק קיימים לא מעט מוצרים בלתי טבעיים הכוללים חומרים כימיים שונים שאינם בריאים כל כך לגופנו. לפיכך, כדאי בהחלט לבחון את המוצרים שאנו קונים ולוודא שמדובר במוצרי טיפוח טבעיים.

כלים

 

הולכים על הטבעי ביותר

זה לא סוד שככל שאנו מתקרבים יותר אל הטבע, כך אנו מרגישים טוב יותר עם עצמנו. בגלל זה אנחנו כל כך אוהבים להריח פרחים או לטייל יחפים על הדשא. אבל הקשר שלנו אל הטבע עמוק אף יותר ממה שאנחנו חושבים, וזה מתחיל במוצרי הטיפוח שבהם אנו משתמשים. למוצרי טיפוח טבעיים יתרונות משמעותיים על פני מוצרים כימיים.

מצמצמים את החשיפה לכימיקלים

עורו של האדם יכול לספוג את מרבית הכימיקלים הקיימים במוצרי קוסמטיקה זולים ובלתי איכותיים. הכימיקלים האלה הולכים ומצטברים בגוף, ועלולים בסופו של דבר לגרום לנזקים בריאותיים. עלינו מוטלת האחריות להישמר מפני חומרים אלה על ידי שימוש במוצרי טיפוח טבעיים.

ללא תופעות לוואי

אחד החסרונות הבולטים יותר של מוצרי טיפוח בלתי טבעיים הוא תופעות הלוואי דוגמת התקלפות העור, יובש או פריחה, בייחוד אם משתמשים במוצרים אלה במשך שנים רבות. אך אם מחליטים לעבור למוצרים טבעיים, מגלים כי תופעות הלוואי הולכות ופוחתות. הגוף מגיב טוב יותר למוצרים אלה, ולכן מומלץ לעבור לשימוש בהם.

השפעת המוצרים הטבעיים יעילה יותר

אנשים המשתמשים בקרמים, סבונים ושאר מוצרים טבעיים מגלים כי ההשפעה שלהם על הגוף יעילה יותר ממוצרי טיפוח הכוללים כימיקלים. כך למשל, קרם טבעי שנועד לרכך את העור הקשיח מתגלה כבעל השפעה טובה יותר על העור מאשר קרם טיפוח הכולל חומרים כימיים שונים.

גם מוצרי האיפור בפנים

מוצרי הטיפוח אינם כוללים רק קרמים ושמנים, אלא גם מוצרי איפור כמו צלליות או מייק אפ שבהם כל אישה משתמשת בחיי היום יום. גם כאן, רצוי לבחור מוצרים טבעיים בלבד שאינם גורמים לגירויים ולפריחה בעור הפנים. בייחוד כאשר נשים רבות כל כך משתמשות במוצרים האלה יותר מפעם אחת ביום.

אז כדי למצוא מוצרי טיפוח טבעיים צריך לעבור בחנות תווית אחרי תווית?

ממש לא, תוכלו למצוא הכול באינטרנט. היכנסו כבר עכשיו לאתר יוקאר פארם ותגלו מגוון רחב של מוצרי טיפוח טבעיים שתמיד רציתם שיהיו בבית. החל מסבונים ריחניים העשויים משמן זית, דרך קרמים, שמפו ומרככים לשיער ועד למוצרים המתאימים במיוחד לתינוקות. האתר ידידותי למשתמש, מחולק לקטגוריות בצורה מסודרת ואפשר לבקר בו בכל עת.

אז אם בריאותכם חשובה לכם, היכנסו עכשיו ל- https://ucare.co.il/ ותתחילו להעמיס על העגלה הווירטואלית את המוצרים שבהם חשקה נפשכם.