יצרנית המשחקים הישראלית "תילתן" (משנת 1995), המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק משחקי חשיבה, מתמטיקה וגאומטריה מקוריים לילדים, מציעה משחקי "דומינו משולשים" – המסייעים לרכוש מיומנויות מתמטיות בדרך של משחק והנאה!

כלים
תילתן - סדרת משחקי דומינו משולשים לתרגול חשבון
תילתן - סדרת משחקי דומינו משולשים לתרגול חשבון

המשחקים, מסדרת "מתמטי-קל", כוללים שני משחקים: "דומינו משולשים עד 12" ו-"דומינו משולשים עד 20". המשחקים מכילים אריחי דומינו משולשים (במקום המלבניים המוכרים), כך שהם מאפשרים משחק רב כיווני.  

משחקי הדומינו פותחו במטרה להנגיש ולקרב חשבון בסיסי לכל ילד וילדה, ללא חשש או רתיעה. התאמת המשולשים זה לזה נעשית בשלושה כיוונים ובכמה דרכים: התאמת המספר לכמות הפריטים, התאמת מספר לפתרון תרגיל, חיבור או חיסור סך הנקודות שעל גבי הקוביות המאוירות שבמשולשים, התאמת כמות הפריטים לפתרון התרגיל, ועוד.

המשחקים מעודדים תרגול של פעולות חשבון מגוונות (עד 12, או עד 20), זריזות מחשבה, ראייה חזותית ומרחבית, מהירות תגובה, זריזות ידיים ויכולות מוטוריות. אפשר לשחק בדומינו בכמה רמות. כל משחק מיועד לקבוצת גיל צעירה שונה.

המשחקים מוצעים באריזה נוחה וקומפקטית, המתאימה גם לטיולים, לפיקניקים ולמפגש משפחתי או חברי עם ילדים. כמו כל דומינו, גם דומינו משולשים הם משחקים חברתיים ותחרותיים.

בכל משחק: 30 משולשי דומינו העשויים מקרטון עבה וקשיח, בגודל נוח לאחיזה.

מתאים ל-4-1 שחקנים, מגיל 4 שנים (דומינו משולשים עד 12) ומגיל 6 שנים (דומינו משולשים עד 20).

מחיר: 35 ש"ח.

להשיג באתר תילתן - https://www.tiltan.com/ ולקבל במשלוח הביתה. אפשר גם להפתיע בן משפחה או חבר, ולשלוח ישירות לביתו.

חברת "תילתן – ערכות למידה" (משנת 1995), מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק משחקי חשיבה ועזרי למידה לילדים בתחומי המתמטיקה, הגאומטריה, המדעים ועוד. המשחקים פותחו במטרה ליצור משחקים איכותיים, המשלבים למידה תוך כדי התנסות ומשחק מהנים. המשחקים זוכים להצלחה בישראל, גרמניה, שווייץ ועוד, והם נרכשים בידי גורמי חינוך שונים.