"נווה-בגדדי חברה לבנייה" חתמה על חוזה לבניית בניין מגורים בן 6 קומות ברחוב יהודה הלוי 32-36 בהרצליה, הבניין ייקרא "נווה הלוי" ויבנו בו 31 יח"ד. הדיירים יזכו (בין היתר) בשירות לקוחות צמוד מטעם החברה שייתן מענה לכל תקלת בנייה, חשמל או צנרת. דירות 3 חדרים יימכרו בהחל מ-2,200,000₪.

הדמיה  (קרדיט : נווה בגדדי חברה לבנייה)
הדמיה (קרדיט : נווה בגדדי חברה לבנייה)

נווה-בגדדי חברה לבנייה, המתמחה בבנייה למגורים ובפרויקטי התחדשות עירונית, חתמה על חוזה עם היזם אוחנה גרופ, במסגרתו החברה תחזק בניין מגורים קיים בן 3 קומות עם 18 יח"ד ותוסיף לו 3 קומות נוספות ו-16 יח"ד נוספות, בנות 3-5 חדרים, עם 3 מעליות, מחסנים וחניה. החברה כבר החלה בחיזוק המבנה - ברחוב יהודה הלוי 32-36, באזור ויצמן, ממזרח לרחוב ז'בוטינסקי בהרצליה.

3 הקומות החדשות שיתווספו למבנה מעל לקומה השלישית יכללו כ-1400 מ"ר בנוי, בתכנון מודרני ובסטנדרט יוקרה כולל מגוון עיצובים לדירות בנות 3,4,5 חדרים. בבניין יהיו 3 דירות גג - לכולן מרפסת גג מרווחת, דירת גן אחת, ועוד שש קומות חנייה במתקן רובוטי. כמו כן הפרויקט יכלול 3 מעליות, 18 מחסנים וחנייה לכל דירה. יזם הפרויקט - אוחנה גרופ בע"מ, אדריכל הפרויקט הוא גרי שפיר וקונסטרוקטור הפרויקט הוא נחום ליברמן.

המהנדס ניר נווה, מנכ"ל "נ. נווה חברה לבנייה", אומר: "בדירות הקיימות יורחב שטח הדירה ויתוספו ממ"ד ומרפסת. גרמי המדרגות יהרסו ויבנו מחדש ותתווסף מעלית לכל אחת משלושת הכניסות לבניין. גם לובי הבניין יורחב ויעוצב מחדש, כל זאת באיכות בנייה ללא פשרות. נווה בגדדי תעניק לכל הדיירים שירות לקוחות צמוד לכל תקופת הבנייה ושנת הבדק, ונעשה מאמץ גם בפרוייקט זה, כמו ברבים אחרים שלנו, לסיים את כלל העבודות בלו"ז המתוכנן ללא חריגות, כך שכל הדיירים יוכלו ליהנות מדירותיהם המשודרגות או החדשות בהקדם האפשרי".

נווה-בגדדי חברה לבנייה  נווה-בגדדי חברה לבנייה מקבוצת ניר נווה (בגדדי) בע"מ, נוסדה ומנוהלת ע"י ניר נווה, מהנדס אזרחי מוסמך וקבלן בניין. נווה-בגדדי היא החברה היחידה בתחומה שמחזיקה מחלקת שירות לקוחות ומעניקה לדיירים שירות של טיפול בתקלות גם זמן רב אחרי מועד פקיעת אחריות הקבלן. נווה-בגדדי פורצת דרך בענף הבנייה כחברה העובדת לפי שיטת ניהול חדשנית לענף הבנייה, שפותחה ע"י ניר נווה, המביאה לכך שרוב הפרוייקטים של החברה מסופקים לדיירים עוד לפני תאריך המסירה המיועד, עם מספר נמוך ביותר של רג'קטים.

החברה הגיעה למקום השלישי היוקרתי בגמר תחרות "מצויינות בשירות וחווית לקוח" של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), דורגה בין הפרויקטים המצטיינים ל-2018 בתמ"א 38 בתחרות התאחדות בוני הארץ וזכתה בחותם האמינות הגלובאלי של דן אנד ברדסטריט. http://civilengineer.co.il/