הזכות לדרכון פורטוגלי נפתחה עבורכם ואתם תוהים האם שווה להשקיע בתהליך? בואו להכיר את היתרונות הרבים של דרכון פורטוגלי במאמר הבא

כלים

 

התיקון לחוק האזרחות הפורטוגלית מ 2015 הזמין מיליוני ישראלים לממש את זכאותם לדרכון פורטוגלי. ואכן, המוני ישראלים בוחרים להתחיל בתהליך הנפקת דרכון וזוכים לאזרחות שנייה שמאפשרת להם עולם שלם של אפשרויות חדשות. אז מה הם היתרונות הטמונים בהחזקת דרכון פורטוגלי? בואו נדבר על זה.

חיים במדינה מתפתחת

פורטוגל מתמלאת בשנים האחרונות באזרחים מרחבי העולם. מי שעתיד לבקר בפורטוגל יופתע לגלות קיבוץ גלויות של גרמנים, ישראלים, דרום אמריקאים, יוצאי אסיה ולמעשה, אזרחים מכל רחבי העולם. כתושבים של קיבוץ גלויות, אנו מכירים ממקור ראשון את האושר התרבותי, הקולינרי וההיסטורי שמקסם אנושי כזה יוצר. שילוב כמעט אקזוטי של מוחות ורסטיליים שמשלימים אחד את השני, ובשורה התחתונה, יוצרים שלם שגדול מסך חלקיו. גם התיירות בפורטוגל מתפתחת מאוד בשנים האחרונות וכוללת תיירות קרוואנים, מתחמי קמפינג מפנקים, ספורט ימי כמו גלישת גלים ורוח ועוד שפע של אטרקציות מגוונות שמחזירות אליה מבקרים נלהבים חדשות לבקרים. בתור אזרחי פורטוגל תוכלו להקים את העסק שתמיד חלמתם עליו ולהשתלב בתעשייה שנמצאת בתהליך התפתחות דינאמי; ביחס לישר להתעשרות של אוכלוסיית המדינה.

חופש תנועה

פורטוגל היא חלק ממדינות האיחוד האירופי וחתומה על אמנת שנגן. אי לכך, דרכון פורטוגלי פירושו דרכון אירופאי. מחזיקי דרכון אירופאי חופשיים לשהות בכל מדינות האיחוד ללא הגבלת זמן, עם חופש תנועה מלא לצאת ולחזור. הם יכולים לעבור גבולות יבשתיים ללא ויזה או רישום מיוחד. לא עוד ויזה של שלושה חודשים בלבד, אלא חופש לשהות באירופה כאוות נפשכם מבלי הצורך "להציץ בשעון" כל הזמן.

תנאים סוציאליים וזכויות אזרחיות

בפני מחזיקי דרכון פורטוגלי נפתחת האפשרות לגור, ללמוד ולהקים עסק באירופה. אופציות המגורים לאזרחים אירופאים הן מגוונות יותר, זולות יותר ונגישות יותר באופן כללי. בעלי דירות רבים לא מוכנים להשכיר או למכור את הנכס שלהם למי שאינו אזרח האיחוד. הדרכון הפורטוגלי יסיר את המכשול הזה כמו גם את המסכת בקורקטית הקשה שתעמוד בפני מי שרוצה לרכוש או לשכור נדל"ן באירופה ללא אזרחות אירופאית. חלק מחזיקי אזרחות אירופאית שחיים בארץ בוחרים לרכוש דירות באירופה לשם התשואה אך נותרים לגור בארץ. הם ממנים אחראי אחזקה שגוזר את שכר הטרחה מתשלומי הדירה, ונהנים מהכנסה פאסיבית רווחית ומניבה.

לימודים אקדמאיים

מתעניינים בלימודים אקדמיים? מחזיקים דרכון אירופאי רשאים להירשם ללימודים אקדמיים בכל אחת ממדינות האיחוד ולקבל את ההטבות הנהוגות בכל מדינה: הנחה משמעותית בלימודים, הקלות בקבלה לאוניברסיטאות, מלגות אזרחי האיחוד זכאים להן ואף תמיכה במימון חלקי או מלא של שכר הלימוד ושל שכר הדירה בהתאם לתנאי הזכאות שעומדים בפני עולים חדשים. תוכלו להנות מפקולטות ותחומי לימוד שלא קיימים עדיין בארץ לצד כל מקצועות הבסיס ותחומי הלימוד שאתם מכירים מהארץ.

אזרחות ודרכון שעוברים במשפחה

כשאתם מנפיקים דרכון פורטוגלי, אתם משקיעים לא רק בעצמכם אלא בכל משפחתכם לדורות. כל ילד שייוולד לכם מעתה יקבל אזרחות אוטומטית וכך גם הילדים של הילדים שלכם וכן הלאה. אם יש לכם ילדים שנולדו לפני שהפכתם לאזרחי פורטוגל, תוכלו להנפיק גם להם דרכון בתהליך פשוט.

ויזה אוטומטית ברחבי העולם

כישראלים, שחיים במדינה השרויה בקונפליקט פוליטי מתמיד, האפשרות להיכנס למדינות רבות נבצרת מאיתנו כליל. במדינות שכן מאפשרות לנו כניסה, הוויזה בדרך כלל מוגבלת בזמן. דרכון פורטוגלי מאפשר ויזה אוטומטית למדינות רבות באירופה וזמן שהות ארוך יותר. עבור מטיילים זה יתרון עצום. תוכלו לבקר במדינות נוספות שתמיד חלמתן להגיע אליהן ולא חשבתם שאי פעם תוכלו, לדוגמא דובאי,קטאר ועוד.תוכלו לתכנן טיול לארה"ב מבלי לחשוש שהוויזה לא תאושר.

אז למה אתם מחכים? העולם הגדול מחכה שתטרפו אותו!