כיום, קיימים המו פארקים עם מתקנים לילדים אשר אתם יכולים למצוא בהם דשא סינטטי, בפארקים אלו קיימים ילדים רבים אשר מבלים שם את רוב השעות שלהם ולכן, לאותם ילדים יש סיכוי רב להיפגע בזמן המשחק שלהם באחד המתקנים, כמו למש נפילה מאחד המקנים, דברים כאלו קורים לא מעט בקרב ילדים אשר משתמשים במקנים מסוימים.

כלים

 

לצערנו, קיימים לא מעט מקרים אשר נפילה ממתקן גורמת לילד לפגיעה מאד משמעותית מכיוון שלא היה שום אמצעי זהירות, מעבר לכך שילדים אשר הינם מאוד פעילים חייבים את מירב תשומת הלב מההורים, אחראי הפארק צריך לחשוב על דברים כאלו ולצפות אותם מראש.

כיום, קיימים משטחי בטיחות דשא סינטטי אשר חשוב כי משטחי הבטיחות יעמדו בכל התקנים הנדרשים על מנת שיוכלו לעזור בעת הצורך לצמצם את הנזק היכול להיגרם לילד בעת נפילה ממתקן.

משטחי בטיחות דשא סינטטי – מה תפקידם

תפקידם של משטחי בטיחות דשא סינטטי יהיה לרכך ככל האפשר את הנפילה של אחד הילדים על המשטח, דבר זה יכול לגרום לצמצום את הנזק הפיזי אשר יכול להיגרם לילד שנפל, מכיוון שמשטחי בטיחות הינם מעולים ויכולים לבצע את הפעולה בצורה טובה.

חשוב מאוד כי משטחי בטיחות דשא סינטטי יעמדו בכל התקנים אשר הם מחויבים לעמוד בהם על מנת שהם יוכלו באמת להיות אפקטיביים במידה וילד נופל עליהם, במידה ומשטחי הבטיחות לא יהיו מספיק איכותיים וכן, לא יעמדו בכל התקנים הם לא באמת יוכלו לעזור לילד אשר נפל עליהם או להגן עליו בצואה כלשהי.

כאשר מדובר במשטחי בטיחות דשא סינטטי, מדובר על משטח בטיחות אשר הינו מאוד יפה ואסתטי במראהו, מכל משטחי הבטיחות הקיימים, משטח בטיחות עם דשא סינטטי הינו הטוב והאפקטיבי ביותר, הוא מרשים ביותר, וכן קיימת האפשרות למצוא אותו בצורות שונות ובצבעים וגדלים שונים, קיימת האפשרות לעצב אותו עם ציורים לילדים אשר דבר זה יכול להיות מאוד נחמד עבור ילד המשחק בגן שעשועים.

מהם היתרונות במשטחי בטיחות דשא סינטטי

משטחי בטיחות דשא סינטטי הינם בעלי כמה יתרונות אשר הינם מעולים ביותר על מנת להתקין אותם בגני שעשועים או גני ילדים שונים, לפניכם כמה יתרונות:

משטחי בטיחות דשא סינטטי מגיע עם המאפשר למראה שלו להיראות כמו דשא טבעי.

מאושרים על ידי מכון התקנים, דבר אשר הינו מאוד חשוב כאשר מדובר בסביבת ילדים.

יש נגישות לעגלות.

אפשרות לבחור את הדשא עם שלל דוגמאות היכולות להיות מעניינות עבור הילדים.

התקנת משטחי הבטיחות הינה מהירה, וכן אין צורך בתחזוקה שוטפת שלהם.

איכותי, אשר יכול לעמוד לאורך זמן ללא בעיה.

הינו נשמר דקי וכך לא מצטברים עליו חיידקים.