רגע אחרי החתונה המרגשת, כאשר אתם רוצים לאפשר לעצמכם לבנות חיים, אתם מתחילים לחשוב על רכישת דירה ראשונה כאופציה ממשית. בדיוק כמו זוגות רבים אחרים, גם אתם רוצים לבצע את הרכישה של בית המגורים החדש שלכם, על הצד הטוב ביותר. לשם כך אתם נדרשים לבצע כמה וכמה תהליכים מקדימים, למציאת דירות למכירה. בכדי לעזור לכם, יצרנו לכם מדריך מקוצר שיכול לסייע לכם לעבור את התהליך במהירות ולמצוא את הבית המושלם לכם.

 

ארבעת כללי הברזל של דירות למכירה לזוגות צעירים

כאשר אתם מתחילים לחפש דירות למכירה, מומלץ לפעול על פי ארבעת כללי הברזל הבאים, וכך להבטיח שאתם בוחרים בנכס המושלם לכם:

מיקום – כאשר אנו מדברים על מיקום יש צורך להתייחס גם למיקום הגיאוגרפי של הכנס, למשל אם מדובר על דירה במרכז תל אביב אל מול דירה בקיבוץ. אך יחד עם זאת אתם רוצים להתייחס גם למיקום הבית ביחס למקום העבודה שלכם. כך תוכלו להבטיח שגרת חיים נגישה, ולצמצם את זמן השהייה בפקקים המייגעים של מדינת ישראל. גודל הנכס – אם אתם מעוניינים לרכוש נכס שישמש את המשפחה שלכם לאורך שנים, חשוב לבחור בדירה גדולה מספיק על מנת לאכלס את כל בני הבית. בדיוק מסיבה זו זוגות צעירים רבים מעוניינים לרכוש דירות ארבעה או חמישה חדרים, גם אם אין להם עדיין ילדים.עלות – זה הוא האספקט החשוב ביותר, שאתם יכולים לחשוב עליו כאשר אתם מעוניינים לרכוש דירה ראשונה. זאת, משום שדווקא אצל זוגות צעירים, לעלות הנכס שלכם יש השפעה ישירה על הצורך במימון, כמו גם הצורך להשיג הון עצמי ראשוני גבוה במיוחד.חינוך – אתם לא רוצים להתפשר על חינוך הילדים שלכם, וזוהי דרישה מאוד בסיסית שאתם חייבים לתת עליה את הדעת כבר במעמד חיפוש הדירה. לשם כך, ניתן ואף רצוי ללמוד להכיר את כל מערכות החינוך בעיר בה אתם רוצים לגור. כך תוכלו לבצע החלטה נכונה לכם, עד לרמת השכונה, שתאפשר לכם לשמור על רמה חינוכית גבוהה.

מציאת הנכס המושלם - היא לא משימה קשה

חיפוש דירות למכירה, הוא חיפוש שמלווה בהמון התרגשות וחוסר ודאות. על מנת שאתם תוכלו לבצע את ההחלטה הרציונלית והנכונה ביותר לכם, אתם חייבים לקבל את כל העזרה והתמיכה שאתם יכולים למצוא לאורך הדרך. בין אם מדובר בניסיון החיים של ההורים והאחים שלכם, ובין אם מדובר בסיוע מקצועי של מתווך דירות. רק על ידי טיפול מקצועי ומיומן בכל שלבי התהליך, אתם יכולים להביא לכדי בחירה נכונה, אשר מונעת משיקולים של עלות מול תועלת, שיקולי נוחות ודרישות אישיות של כל אחד ואחת מבני הבית והמשפחה שלוקחים חלק בתהליך.