המראה שלכם הוא לא גזרה משמיים

המראה שלנו הוא בעל השפעה אדירה על אורח החיים שלנו, על היחסים החברתיים אותם אנחנו מפתחים, על מציאת בני זוג, ועל הביטחון העצמי שלנו. בעבר, המראה שנולדנו עמו היה נחשב לבלתי הפיך. היום, המצב השתנה ללא הכר. הפיתוחים בתחום הכירורגיה הפלסטית והטיפולים האסטטיים מאפשרים לשנות את המראה שלנו מקצה לקצה, לבצע שינויים מהירים ולקבל תוצאות מדהימות בזמן קצר. כאשר מחפשים מומחית לקבלת שירותים פלסטיים, חשוב לבחור בבעלת מקצוע עם מומחית כירורגיה אסתטית ובפלסטיקה.

כלים

 

מהם השירותים אותם ניתן לקבל ממנתחת פלסטית ומומחיות בתחום הכירורגיה האסטטית?

היום, רופאים רבים עוברים קורסים בתחום האסתטיקה, כמו למשל הזרקת בוטוקס או הסרת שיער. למרות הקורסים הללו, ללא הכשרה פלסטית התוצאה של הטיפולים תהיה משמעותית פחות טובה בגלל שהם לא יתחשבו בכלל האפשרויות. לכן, כדאי לחפש מנתחת פלסטית בעלת מומחיות בתחום האסתטיקה, וכך להבטיח את התוצאות הטובות ביותר בכל טיפול שתבחרו. השירותים אותם ניתן לקבל ממנתחת פלסטית עם מומחיות אסטטית כוללים בין השאר:

פיסול פנים: פיסול פנים הוא הליך כירורגי במסגרתו נעשים מניפולציות על מבנה השלד ופיזור השומן והעור בפנים. השינוי כתוצאה מהניתוח הוא מהיר מאוד, אך זכרו שלעומת ניתוחי פנים אחרים מדובר בהליך גדול יחסית. הרמת גבות: הרמת גבות יכולה להיות הרמה מלאה או מיני ליפט. הרמת גבות מעניקה לפנים מראה צעיר ורענן. כדי שההרמה תתבצע בצורה טובה, חשוב לשקול לשלב אותה עם טיפול אסטטי כנגד הקמטים במצב המטופל.

מתיחת פנים: מתיחת פנים היא הליך במסגרתו העור והרקמה התת עורית נמתחים כדי להעלים קמטים. בתהליך מתיחת צוואר מדובר בהליך הדורש עדינות רבה, מאחר והרקמה התת עורית היא דקה ביותר, ורק תפירה מושלמת שלה תבטיח תוצאה אסטטית.

צוואר סנטר ואף: ניתוחים בצוואר הסנטר והאף הם ניתוחים שמתבצעים בתדירות רבה. למרות זאת, עדיין ישנו הבדל משמעותי בתוצאה בין מנתחים שונים על פי המיומנות שלהם. ניתוח צוואר, ניתוח סנטר חייבים להתבצע תוך מחשבה על מראה הפרצוף השלם ולא האיבר הספציפי, כך גם כמובן ניתוחי אף. רק עבודה כירורגית עדינה, הלוקחת בחשבון את המראה השלם לאחר הטיפול תניב תוצאה איכותית.

התוצר המושלם הוא השלמות העצמית

כאשר נכנסים לעולם הניתוחים הפלסטיים והטיפולים האסתטיים, קל מאוד ללכת לאיבוד. אם נביט במראה, תמיד נמצא עוד דבר קטן שאפשר לשפר, עוד פרט שאיננו מרוצים ממנו באופן מלא. למרות הפיתוי הגדול להמשיך ולשפר, חשוב מאוד להבין שהשאיפה לא צריכה להיות לתוצר מושלם. בסופו של דבר, היופי האישי של כל אחד נובע מהפגמים האישיים שלנו, שיוצרים את ההבדל בין בני האדם. לכן, המשימה העיקרית של מנתחת פלסטית איכותית היא לגרום למטופלת לאהוב את עצמה ואת התוצאה הסופית.