נזילה בשירותים יכולה לגרום לנו לעוגמת נפש רבה. לא זו בלבד שמדובר באיבוד מים מיותר אשר עלול לגרום לחשבון מים נפוח, אלא שזו בעיה תברואתית שעלולה להוביל להצטברויות של לחות ועובש על גבי הקירות. כדי לסדר את הנזילה בשירותים, חשוב לקרוא לאינסטלטורים אמינים ומקצועיים על מנת שיוכלו להתגבר על התקלה בקלות ובמהירות, ואתם בתורכם, תחזרו לשגרת חיים תקינה.

כלים

 

מה יכול לגרום לנזילה בשירותים?

כמו שכולנו יודעים, אין עשן בלי אש, וכשיש לכם נזילה בשירותים, סימן שמשהו לא תקין בצנרת שלכם. אלה כמה גורמים שעלולים להוביל לנזילה:

יש נזילה בחיבור הקיים בין צינור הביוב לאסלה – הנזילה עלולה להיגרם כתוצאה משחיקת הצנרת או סתימה בביוב. נזילה בתחתית המיכל – כלומר, נזילה במקום שבו המים מתנקזים למיכל האסלה. יכולה להיגרם כתוצאה מהצטברות של אבנית או בעיה במיכל. נזילה בחלק העליון של המיכל – תקלה בנקודת המילוי של המים במיכל. כשהחרס נסדק – מרבית האסלות עשויות מחרס שעלול להיסדק לאחר זמן. דבר זה עלול לגרום לנזילה בשירותים.

איך מזהים את מיקום הנזילה?

אם אתם מעוניינים לבדוק מהיכן מגיעה הנזילה לפני שהאינסטלטור מגיע, יש לפעול לפי שלבים. בשלב הראשון, ייבשו היטב את כל האזור שמסביב לאסלה, כולל החיבור של צינור הביוב לאסלה. בשלב השני, כדאי להניח נייר עיתון בסמוך לאסלה. הנייר יעזור לנו לאתר את מיקומה, ברגע שהוא יירטב. בשלב הבא מורידים את המים באסלה ובודקים מהיכן מגיעה הנזילה: מהחיבור בין האסלה לצינור, מהניאגרה וכדומה.

איך בוחרים את האינסטלטור הנכון לתיקון הנזילות?

בחירת אינסטלטור מנוסה ומקצועי אינה עניין של מה בכך, בייחוד לאור העובדה שבישראל מסתובבים אינסטלטורים בלתי מקצועיים שגובים מחירים גבוהים על תיקונים פשוטים ולפעמים אף בלתי הכרחיים. הטיפים הבאים נועדו לעזור לכם לבחור את האינסטלטור הנכון עבורכם.

האם האינסטלטור מבין בתיקון אסלות?

תחום האינסטלציה נרחב וכולל מגוון רחב של תתי תחומים. אם יש לכם תקלה באסלה, אתם מעוניינים לוודא שהאינסטלטור מתמחה בסוגי תקלות אלה. אינסטלטור מקצועי יודע לזהות נזילה בשירותים במהירות ולתקן אותה במקצועיות.

האם מדובר באינסטלטור מורשה?

אל תהססו לשאול לגבי הניסיון שיש לאינסטלטור בתחומו. אינסטלטורים ותיקים שעובדים בתחום כמה שנים טובות, יכולים לסייע לכם להתגבר על בעיית הנזילה בשירותים. כמו כן, מומלץ לברר לגבי הסמכות והכשרות המעידות על מקצועיות וידע מתאים.

מחיר הוגן

כוחו של בעל מקצוע אינו טמון רק ביכולת שלו לתקן תקלות, אלא גם בהגינות והפגנת נאמנותו כלפי הלקוח. אינסטלטור מקצועי יפעל תמיד בהתאם למצפונו, הוא יגבה מחיר הוגן, לא ימציא תקלות ולא יחפש דרכים לרמות את הלקוח שלו.

אחריות על התיקונים

אינסטלטורים מקצועיים נוהגים להעניק תעודת אחריות על השירותים שלהם. כך שאם מתגלה תקלה ואתם סובלים שוב מנזק בצנרת, תוכלו להיעזר באחריות ולקרוא לאינסטלטור.

מקפיד על כללי הבטיחות

במהלך עבודתו נוהג האינסטלטור המקצועי להקפיד על כללי הבטיחות, על מנת לשמור על בטיחותו ובטיחות הסביבה. מבין כללי הזהירות ניתן להזכיר שימוש בכפפות גומי לאורך כל מהלך תיקון הנזילה, עבודה לפי התקן והוראות היצרן (בייחוד כאשר משתמשים בחומרים רעילים ומסוכנים) והרחקת בני הבית מהמקום עד גמר התיקון.

קוראים לאנשי מקצוע

נזילות מהאסלה הן לא דבר שניתן להתעלם ממנו, ולכן יש צורך לקרוא לאינסטלטורים מומחים שידעו לפתור את התקלה. הכירו את חברת אינסטלטורס המציעה שירותים בתחום האינסטלציה. אם אתם סובלים מלחץ מים נמוך בשירותים או באמבטיה, נזילות מהאסלה, סתימות בצנרת או כל תקלה אחרת, אתם מוזמנים לפנות לחברה ולהיעזר בשירותיה.