המודעות למראה החיצוני בימים אלו היא גבוהה מאד, בין אם אנחנו מרוצים מכך או לא. כתוצאה ישירה מכך, הפכו טיפולי הקוסמטיקה לנפוצים יותר מאי פעם, ולזמינים יותר מאי פעם. היום סיבוב ברחוב צדדי בעיר ימצא לכם לפחות 3 קוסמטיקאיות, כולן עם הציוד והידע לסייע לכם להעניק לעור הפנים מראה צעיר יותר ובריא יותר.

כלים

 

העניין הוא שבמקרה של טיפולי קוסמטיקה לעור הפנים הם אינם כאלו שאפשר לגשת אליהם בשיטת ניסוי וטעיה, וטיפול פנים שאינו מתאים לעור הפנים שלכם עשוי לגרום לנזק שיהיה קשה מאד להשתקם ממנו, ואפילו לא נזכיר טיפולים שפשוט לא יעשו שום דבר עבור עור הפנים שלכם, לא יזיקו לו – אך גם לא יועילו לו, וסתם יגרמו לכם לבזבז כספים רבים.

אז איך נדע לבחור את הטיפול המתאים לעור הפנים שלנו?

דבר ראשון, והכי חשוב – דעו לזהות את סוג העור שלכם, שכן הטיפול צריך להתאים לסוג העור ולא להיפך. זאת נעשה קודם כל בעזרת רופא עור מקצועי.

פנו אל רופא עור מקצועי. אין תחליך להתייעצות עם רופא, הוא יכול לסייע לכם לאבחן את סוג העור שלכם, ואולי אף להציג בפניכם בעיות הקיימות בעור ומצריכות התייחסות ספציפית. כמו כן, רופא עור מקצועי יוכל לזהות האם ישנה בעיה רפואית אשר גורמת לתופעה שאתם חווים על עור הפנים. ייתכן כי הטיםול הנדרש הוא רפואי פנימי ולא טיפול פנים חיצוני.

זהו את הבעיות. בכדי לבחור טיפול פנים המתאים לכם, עליכם לדעת בדיוק מה הבעיה ממנה אתם סובלים, האם מדובר באקנה, כתמי פיגמנטציה או כל בעיה אחרת. הדבר יעזור לכם גם להתאים את המשך הטיפול בבית עם שגרת הטיפוח שלכם, מה שיסייע להמשיך את תוצאות הטיפול, ולא לתת למצב לחזור לקדמותו.

בחרו קוסמטיקאית מקצועית. אמרנו קודם שיש מגוון של מכוני קוסמטיקה המציעים טיפולי פנים מסוגים שונים, אך שימו לב לבחור קוסמטיקאית עם ידע, ועדיף גם עם נסיון, שתדע להתאים לכם את טיפול פנים המתאים לסוג העור שלכם ולבעיה ממנה הוא סובל. זאת על מנת שלא להוציא כסף מיותר על טיפול פנים שאינו מתאים לסוג העור, ועשוי לגרום לנזק יותר מאשר לעזור, או על טיפול פנים שאינו מתאים לבעיה ממנה סובל העור, וסתם יגרום לכם להוציא את כספכם ללא תוצאות נראות לעין, מה שגם בוודאי יגרום לתסכול רב, וידוע שדחק (Stress) עושה קמטים.