מאז שחר ההיסטוריה, הייתה דרישה עבור עיצוב פנים מודרני בסגנון כפרי, אך נראה כי בעשור האחרון הדרישה לכך עולה, כאשר המקור של הסגנון העיצובי הכפרי נמצא ברחבי ארצות הברית וכן ברחבי אירופה. כאשר מבצעים עיצוב בסגנון כפרי, למעשה משתמשים במשאבי הטבע אשר מצויים בסביבה הטבעית, כשהיעד הוא לעשות כמה שפחות פעולות טכנולוגיות, תוך כדי שמירה מיטבית על חומרי הגלם במצב הטבעי שלהם.

כלים

 

ניתן לעצב כל אזור בבית שלכם, כאשר עסקינן בעיצוב בסגנון כפרי, זה כולל עיצובו של כל הבית שלכם. בדרך כלל, בעיצוב פנים מודרני כפרי מרבים להשתמש בחומר הגלם עץ, ברזל וכן בריקים, אבל לאחרונה יש נטייה גם לעשןת שימוש באבן טבעית.

כיצד תעצבו מטבח בסגנון של עיצוב פנים מודרני כפרי?

המטבח הוא לב לבו של הבית. בו מתרכזים לארוחות משפחתיות, בו יושבים לשוחח על ענייני דיומא ובהרבה בתים אף לא קיימת הפרדה בין הסלון למטבח. עיצוב של המטבח בעיצוב מודרני כפרי ייתן לכם אווירה חמימה בבית שלכם. ניתן לעצב בסגנון זה בכמה שיטות – ארונות מטבח מעץ בשילוב של ידיות חיצוניות בעיצוב מיוחד, שילוב של אבן טבעית אשר תהווה חיפוי ושילוב של קרנזים מתכנון הפרובאנס. כמו כן יש משמעות ניכרת למכשירי החשמל ולכלי ההגשה, בעזרתם ישנה אפשרות לחזק את הסגנון הכפרי אשר הנכם מעוניינים לבצע?

עיצוב פנים מודרני בסגנון כפרי בבית שלכם יעניק לכם קונוטציה של רוגע ושלווה -

עיצוב בסגנון זה מתאים כמו כפפה ליד בכל בית במדינת ישראל וזה לא משנה כלל וכלל היכן אתם מתגוררים. אחד היתרונות מני רבים של סגנון זה הוא המראה הוויזואלי והמלטף, הטעם הנהדר והקו הדקורטיבי שמשתלב עם קונוטציה של רוגע ושל שלווה. עיצוב בסגנון כפרי יוצר מערכת יחסים מלבבת בין האזורים בתוך הבית שלכם לבין האזורים מחוץ לבית שלכם. ישנה אפשרות לעצב אזורים שלמים בבית שלכם, תוך כדי עשיית שימוש במנעד רב של גוונים, למרות שרובם ככולם מבכרים גוונים חמימים וכן בהירים אשר יוצרים את האווירה הרצויה כל כך.

מהי ההשפעה של הגוונים על עיצוב פנים מודרני?

בסגנון זה כאשר מבצעים בחירה בקו דקורטיבי ספציפי, ישנה חשיבות לדבוק במספר כללי אצבע, כדי שאפשר יהיה להגיע לתוצאה הכי אופטימלית. כמו כן, עושים שימוש כאמור, בחומרים מהסביבה הטבעית של גוונים, כשהמטרה בבתים לדבוק בגוונים היותר בהירים, כמו למשל, אפור בהיר, צבע הלבן או צבע השמנת. ישנה אפשרות בסמוך אליהם לעשות שימוש בגוונים של אדמה.

עיצוב בסגנון כפרי עשוי להיות עיצוב עיצוב פנים מודרני -

עיצוב כפרי מתלבש כמו כפפה ליד עבור הרבה ישראלים, כאשר יש עיצובים אשר הקווים שלהם מאוד מדויקים וידועים מראש, העיצוב הכפרי יכול להתפרש על הרבה עיצובים דקורטיביים, אשר ישנה האפשרות להתאים אותו להוויה העכשווית. יש כאלו אשר דואגים, כי אם יעשו בחירה בסגנון הכפריף הבית שלהם ייראה עתיק. אך אין זה כך כלל וכלל. ישנה אפשרות לעצב אזור בבית שלכם באמצעות טכניקות מודרניות לגמרי, כאשר נותנים את הדעת על סגנון מודרני – החל בבחירה בגוונים מסוימים, שילוב של חומרים מהסביבה הטבעית וכלה בחומר תעשייתי. הפרמטרים בסגנון כפרי בבית שלכם יבואו לידי ביטוי בכל אביזר ובכל פרמטר שבבית שלכם – החל מדקורציה של הווילונות, דרך מנעד נבחר של חיפויי קירות וכלה בעשיית שימוש באריחים אשר מיועדים לעיצוב בסגנון כפרי.