הבחירה לבנות אתרים בוורדפרס היא המועדפת ביותר על ידי עסקים

כלים

 

הרצון להתבלט בשוק תחרותי שבו לכל עסק יש אתר אינטרנט משלו, גרם להעמקת הידע בקרב בעלי העסקים, בכל הקשור לקידום האתר שלהם בגוגל. רכישת הכלים "לשחק את המשחק" ולנסות להתקדם במעלה תוצאות החיפוש של גוגל בדרכים חכמות יותר, הפכה מנת חלקם של לא רק מתכנתים ואנשי מקצוע, אלא גם של אנשים פשוטים שיש להם אתר עסקי והם מעוניינים להבין כיצד, בכוחות עצמם, הם יכולים לעזור לו להפוך לדומיננטי. אחת מבין הדרכים לעשות זאת, היא להעדיף לבנות אתרים בוורדפרס במקום במערכות אחרות ולהשתמש במה שהמערכת הייחודית הזו יודעת להציע לבוני אתרים ולמקדמים. גם למי שאינו מבין דבר במחשבים, מדובר בתהליך קצר של לימוד, מה שמאפשר בהמשך בקיאות בכל המתרחש באתר.

מהי מערכת וורדפרס וכיצד היא הפכה לפופולרית כל כך?

הפלטפורמה של וורדפרס היא מערכת קוד פתוח, חכמה במיוחד וגם קלה מאוד להבנה בו זמנית, ובעיקר – יש לה מערכת ניהול בעברית, דבר שמקל מאוד על הפעלתה. המלאכה של קידום אתרי וורדפרס בגוגל בדרך כלל שייכת אל מקדמים מקצועיים, אשר מבצעים מחקר מקדים של הענף שבו עוסק האתר, בודקים ביטויי חיפוש שכיחים ומשלבים תכנים מותאמים בכדי שלגוגל יהיה קל "למצוא" את האתר ולקדם אותו מעלה אל עבר העמוד הראשון. אין ספק שליווי מקצועי ומדויק של מקדם אתרים בעל ניסיון, הוא חובה הן בתחילת הדרך והן בכדי לבצע בדיקות קבועות של אפקטיביות וביצועים באתר. באופן כזה, ניתן להבין היכן החוליות החלשות של האתר ומה כדאי לשפר בו. עם זאת, הפופולריות הרבה של המערכת טמונה בכך שההבנה במה שקורה "מאחורי הקלעים" של האתר אינה מורכבת במיוחד, לכן שינויים קלים ותוספת תוכן מדי פעם אלו דברים שבעל האתר בהחלט יכול לעשות בכוחות עצמו.

על חשיבות בניית אתרים מדויקת בשוק תחרותי

לכל עסק בישראל קיימים מתחרים כאלו ואחרים, כאשר בימינו – לכולם כבר יש אתר אינטרנט. בניית אתר אינטרנט צריכה מלכתחילה להיעשות, רק לאחר מחקר מקדים בנוגע ל"שחקנים" האחרים באותו המגרש, משמע המתחרים החזקים של העסק שמקימים עבורו אתר. ככל שהאתר יקלע יותר לטעמם של הלקוחות הפוטנציאליים וקהל הגולשים יגדל, כך יגדל גם הסיכוי לעלייה משמעותית במכירות שלו – בין אם האתר הוא תדמיתי בלבד ובין אם הוא מכיל גם חנות וירטואלית בתוכו.

מדוע חשוב למצוא בכל זאת מקדם אתרים איכותי ומקצועי?

על אף הנוחות של תפעול אתר וורדפרס לאחר תקופה מסוימת, חשוב לקבל ליווי צמוד מאוד בתחילת הדרך וגם בהמשך, זאת כדי לבצע את החשיפה האפקטיבית ביותר לאתר, בעזרת קידום אתרים ממומן, אורגני או שניהם גם יחד. התוויית המשך הליווי יכולה להיעשות לאחר חשיבה משותפת ומתוך הבנת הצרכים של בעל העסק, התקציב העומד לרשותו וכמובן הצלחת האתר.