שוק הצפייה בטלוויזיה עובר שינויים ככל שהקדמה הטכנולוגית דוהרת קדימה, והאפשרויות העומדות בפני הצופים היום הן רבות ומגוונות יותר מתמיד.

כלים
חבילות טלוויזיה
חבילות טלוויזיה

הודות להיצע הרחב, כל אחד יכול לבחור את חבילת הצפייה המשתלמת והמתאימה לו ביותר. לפניכם האפשרויות המובילות בישראל כיום.

YES

לYES יש מגוון מרשים של חבילות, שכל אחד יכול למצוא בו את החבילה המתאימה לו. המגוון מחבילת בסיס בה תוכלו לצפות ב 22 ערוצי טלוויזיה, בעלות של 118.9 ₪ לחודש פלוס עלות התקנה של 99 ₪, ועד חבילת YES ULTRA SPORT בעלות של 259 ₪ לחודש. ברוב החבילות קיימת הטבת מבצע של שלושה חודשים במחיר מוזל. בנוסף, יס מציעה לקהל הישראלי שירותי סטינג TV, הכוללים צפייה מקוונת בתכני יס בעלות של 45-65 ₪, בהתאם לחבילה שתבחרו.

HOT

הוט מציעה ללקוח הישראלי שתי חבילות צפייה:

  • הוט סינגל – חבילת צפייה בסיסית פלוס ערוצי לייף סטייל,ערוצי סרטים, ערוץ ויווה, ג'וניור, בייבי ונשיונל ג'אוגרפיק WILD, בעלות של 169 ₪ לחודש פלוס עלות התקנה של 69 ₪, בתוספת VOD חינם לשלושה חודשים.
  • חבילת אקסטרה הכוללת את כל חבילות הערוצים פלוס 18 ערוצי פרימיום ו RU 100% בעלות חודשית של 189 ₪, פלוס עלות התקנה של 69 ₪. מחיר מיוחד לשלושה חודשים ראשונים למצטרפים דרך אתר הוט – 140 ₪ לחודש.

כמו כן, הוט מציעה ללקוחותיה את סטינג TV - אפליקציית צפייה אינטרנטית הכוללת מגוון אפשרויות לפי העדפת הלקוח בעלות של 29-99 ₪ , בהתאם לתכנים בהם תרצו לצפות.

פרטנר TV

פרטנר טיוי מאפשרת לכם לצפות במגוון ערוצי טלוויזיה דרך הסמארטפון, הטאבלט, המחשב או הטלוויזיה החכמה. האפשרויות כוללות את ערוצי עידן+, ערוצי חדשות ואקטואליה, ערוצי ספורט 5, ערוצי ילדים, ערוצים לקהל דובר רוסית, וספריית VOD. כל אלו בעלות של 69 ₪ לחודש, ללא התחייבות וללא עלות התקנה.

סלקום TV

חבילת סלקום TV כוללת ערוצי עידן+, HBO, נשיונל ג'אוגרפיק, דיסני וסלקום דוקו בעלות של 99 ₪ לחודש, התקנה עצמית, או התקנה בעזרת טכנאי בתוספת של 99 ₪ . ניתן להרחיב את ערוצי הצפייה בתוספת תשלום.

נטפליקס

חובבי הסדרות והבינג' ייהנו מחבילת הצפייה של נטפליקס הכוללת ספרייה עשירה ומגוונת של סרטים וסדרות. עלות המנוי תלויה במספר המכשירים בהם תרצו לצפות בו זמנית, ונעה בטווח מחירים בין 32.9-60.9 ₪ לחודש. בעקבות ההצלחה הגדולה של נטפליקס, הושקו שירותי סטרימינג חדשים, ביניהם זמינים ללקוח הישראלי כיום אמאזון פריים אפל טיוי ועוד.