בשנים האחרונות, עובר שוק הפיננסים הישראלי מהפכה של ממש. כפטריות אחרי הגשם, צצים מוצרי פיננסיים רבים ומגוונים המאפשרים לך יותר מאי פעם גמישות רבה בתכנון ההון שלך ומייעדים עבורך אפיקים רבים למימון למגוון רחב של מטרות.

כלים

עסקים רבים זקוקים להלוואות נרחבות לצורך "התנעה ראשונית", להבראת העסק לאחר המשבר או לקידום פרויקט ייחודי. לא משנה אם מדובר בעסק זעיר או בתאגיד בינלאומי בעל חטיבות רבות, ניתן היום לקבל הלוואות המותאמות לצרכיך ולתקציבך ולספק לעסק שלך פתרונות מימון מתקדמים.

מדוע להשתמש בפתרונות חוץ בנקאיים?

בוודאי שאלת את עצמך, מדוע שלא אלך פשוט לבנק שלי ואגיע איתם להסדר? ישנם יתרונות רבים בפנייה למקורות חוץ בנקאיים אשר יפתחו לך אפשרויות רבות אחרות.

פחות תלות בבנק

הכמות ההולכת וגוברת של מוסדות חוץ-בנקאיים מאפשרת לך לבחון את האפשרויות שלך במגוון רחב יותר של מקורות ומציע תחרות ראויה לתוכניות ההלוואה של הבנקים. מסיבות אלו בדיוק, ב-15 השנים האחרונות סך האשראי החוץ בנקאי הכפיל את עצמו פי שישה.

היקף נרחב יותר

מקורות מימון חוץ בנקאיים יאפשרו לך להתחייב לסכומים גבוהים יותר וארוכי טווח יותר משיציע הבנק הנמנע מסיכונים והנתון לרגולטור נוקשה בהרבה.

יעיל יותר

בתהליך הגשת הבקשה להלוואה לעסק בבנק שלך, סביר מאוד להניח שיציפו אותך בהררים של בירוקרטיה ותהליך הבקשה עשוי להיות איטי ומתיש. במוסדות חוץ בנקאיים, לעומת זאת, ניתן לקבל סכום הלוואה במהירות רבה. בכל מקרה בו ההלוואה נדרשת באופן מידי, הלוואה חוץ בנקאית היא הפתרון הטבעי ביותר שלך.

לא פוגעת בדירוג

הלוואה חוץ בנקאית אינה נכללת במסגרת האשראי בבנק שלך. משום כך, היא אינה משפיעה על דירוג האשראי ואינה נכללת בסך ההתחייבויות הרשומה בבנקים השונים. כך למשל, ניתן להשתמש בהלוואה חוץ בנקאית על מנת לסגור מינוס או התחייבויות לבנק.

מתי מומלץ לפנות להלוואה חוץ בנקאית לעסק?

לניצול הזדמנויות – כמה פעמים נקרתה בדרכך הזדמנות עסקית אדירה הדורשת השקעה גדולה ונאלצת לוותר בכאב רב עקב מחסור במזומנים? לפעמים, כאשר רואים הזדמנות משנת חיים, צריך לדעת לקפוץ עליה. הלוואה חוץ בנקאית מאפשרת לך לקבל סכום כסף גבוה באופן מידי ולהשקיע את עצמך ביוזמות מפתיעות מעכשיו לעכשיו שיכולות לקחת את העסק שלך לשלב הבא. ליוזמות התרחבות – החלטת להפוך את החנות לרשת? ישנה הזדמנות למיזוג או לרכישת עסק קטן נוסף? תמיד רצית להרחיב את תחום הפעילות לאפיקים חדשים? יוזמות אלו יכולות להביא עמן אפיקי הכנסה שלא האמנת שכלל אפשריים עבורך, אך הם גם דורשים השקעה כספי משמעותית. כדי לעמוד בכל התחייבויותיך, העסק יזדקק למקור מימון נזיל, נוח ומהיר. היעדר מזומנים נזילים – עסקים רבים בישראל נקלעים למשברים כלכליים קשים. אין דבר שיכול לחנוק עסק במהירות גדולה כל כך כמו קשיי נזילות. זהו אחד מהגורמים העיקריים לכך ש-80% מהעסקים לא מגיעים לשנתם הרביעית. כדי לתת לעסק שלך אוויר לנשימה והזדמנות לקום מהמשבר, לפעמים כל מה שצריך זה הלוואה עסקית שתסדר את העניינים מבלי להגדיל את סך ההתחייבויות שלך לבנק.

הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים בתנאים נוחים

אנו זמינים עבורך בכל עת ונשמח לסייע לך לייעד את הפתרונות המדויקים ביותר עבור העסק שלך כדי לסייע לו להתחזק ולשגשג בהלוואות חוץ בנקאיות. בחלוף השנים, סייענו לעסקים רבים לשקם את מצבם על ידי מתן הלוואות במהירות וביעילות בתנאי החזר גמישים, נוחים ומותאמים לצרכים. אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהכיר את היצע השירותים הרחב שלנו.