אל תמתינו שהגשם ייפסק בכדי לנסוע אל צימר בצפון לחופשה המושלמת

העונה הקרה גורמת להרבה אנשים להעדיף את השהות החמימה בבית, על פני היציאה אל הסערה שבחוץ. יש מי שמעדיפים לוותר על הזמנת צימר בצפון ובוחרים להמתין עד לאביב לפחות, בגלל החשש שההנאה מהחופשה תתקלקל. מה שרבים אינם חושבים עליו, זה שדווקא בצפון המדינה שבה שורר מזג אוויר חורפי במיוחד – לפחות ביחס לשאר הארץ, קיים קסם שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. עבור חופשה רומנטית, זה בהחלט האזור המושלם לבלות בו סוף שבוע רגוע.

 

למה אנשים מעדיפים צימר בצפון דווקא בקיץ?

הנסיעה אל צימר חד נס כמו לשאר מקומות הלינה והנופש הקיימים באזור הגולן, עשויה להיות ארוכה מאוד. גם מי שמתגורר במרכז הארץ ולאו דווקא בדרומה, יצטרך להכניס ללוח הזמנים שלו של החופשה מספר שעות של שהייה במכונית. באופן טבעי, הנטייה היא לצאת לנופשים רחוקים רק כאשר מזג האוויר שבחוץ מקל על הנסיעה, הכבישים אינם חלקים ורטובים ויש אפשרות ליהנות מטיולים בחוץ ואולי אפילו מאטרקציות הכוללות טבילה במים. למרות זאת, אין ספק שהחורף טומן בחובו לא מעט הפתעות נעימות וחוויות שלא יכולת להתקיים בעונה אחרת ורק בגלל זה כדאי לשקול את הנופש בצימר, גם כשגשום וסוער.

נופש בחורף מלא ביתרונות ושווה להשקיע את המאמץ

דמיינו לעצמכם את שניכם מכורבלים תחת שמיכה חמה, או מתפנקים בג'קוזי והכל כשהגשם דופק על החלונות. בשביל חוויה כה חד פעמית, כדאי להתאמץ ולנסוע רחוק וזאת על אף שהנסיעה, אולי, לא תהיה פשוטה. כדאי מאוד לבדוק היכן ניתן לעצור בדרך – אולי דווקא בזכות העובדה שתבחרו לנסוע בעונת החורף ותזדקקו לכמה עצירות עד להגעה לצימר עצמו, תגלו מסעדות מעניינות ופינות חמד שמעולם לא ביקרתם בהן.

מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים עסקה עם בעל הצימר?

באתרי הצימרים הקיימים כיום, ניתן לבחון בקפידה את הגלריה של התמונות, בה בדרך כלל יתועד הצימר מזוויות שונות. תוכלו לראות איך מעוצב הצימר, לבדוק מה הוא מכיל ולהתרשם מהחדר והחצר שסביבו. באתר תקבלו, בדרך כלל, גם מידע בסיסי באשר לאפשרויות הבילוי באזור. למרות כל אלו ובעיקר אם יש דבר מה שחשוב לכם באופן מיוחד – מוטב לנהל שיחת טלפון עם בעלי המקום. תוכלו לשאול את כל השאלות הרלוונטיות – האם הצימר מכיל תנור, האם ישנם אביזרים ומכשירי חשמל להכנת קפה או לחימום אוכל, האם הבריכה – במידה ויש – משויכת לכל היחידות במתחם ועוד כהנה וכהנה עניינים שיכולים להטריד אתכם.

ככל שתקבלו אינפורמציה מדויקת יותר, כך תצמצמו את האפשרות לעוגמת נפש בהגעה למקום. המטרה היא, לנסוע את כל הדרך בכדי למצוא מקום קסום שהוא רק שלכם, כזה שבאמת יהיה בו כיף כל כך, עד שכלל לא תרצו לצאת מהחדר בכל סוף השבוע.