אין ספק שהגינה היא פינת החמד של הבית, הפינה אליה אנחנו מגיעים בתחילת יום עמוס, בסוף יום מעייף או סתם יושבים עם האנשים האהובים עלינו ביום חמים. לעיצוב הגינה יש משקל רב על החוויה הרווחת בה, על כן מצאנו בשבילכם את הפתרון האולטימטיבי לגינה המושלמת- הן מבחינה דקורטיבית והן מבחינה אנרגטית-מזרקות לגינה.

כלים

 

מזרקות לגינה- השינוי שכולם זקוקים לו.
לפי תורת הפאנג שוואי, למים מקום חשוב ביצירת אנרגיות חיוביות ומעבר לצליל פכפוכי המים שידוע ברוגע שהוא משרה וביכולות המדיטטיביות שלו להרגעת הנפש, למזרקות המים יש תפקיד נוסף-דקורציה. אצלנו ב”גן האבן” תוכלו למצוא מבחר אקלקטי של מזרקות דקורטיביות שלא רק שיטיבו עם הנפש שלכם, אלא יוסיפו נופך דקורטיבי ומיוחד לגינתכם.
יין וייאנג- הפכים שמשלימים אחד את השני.
שני כוחות היסוד המנוגדים בטבע ידועים כמו יין ויאנג. למרות הניגוד, הם עדיין משלימים אחד את השני במידה של היין והיאנג. אנחנו מדברים על אנרגיה כאן גם במישור הפיזי. כי הטבע שואף לאיזון ואנו מוצאים כי האיזון את הגנים הכי טובים והכי שופעים. עכשיו אנחנו יכולים להמשיך הלאה ולראות כיצד המזרקות ישפיעו על אופי גינתכם.

מים הם מרכיב ה-יין. הם מטפל ויש לו זמן. הם חזיקים מעמד ויתמידו בגלל שזה טבעם העדין והם מגלמים את איכות הרחמים שהיא אחת התכונות הגבוהות והאציליות ביותר שיש לנו כבני אדם. ולכן למזרקות מים יש מקום בכל גינה..
מזרקות בגינה יעודדו ויוסיפו אנרגיית יין לאזור. המזרקות ימוקמו בשטחים פתוחים לרוחב ויפיצו אנרגיה במקומות שיש בהם הרבה מקום לפעול. כמו כן הן יקלו בהתבוננות ובמדיטציה הפנימיות שלנו..

מזרקות לגינה- למה דווקא ב”גן האבן”?

איכות-ב”גן האבן” מייבאים רק איכות ולא מוכרים מה שאיכותו לא נבדקה כמו שצריך.

אקלקטיות-מגוון מרשים של פתרונות עיצוב לגינה, כך שבטוח תמצאו את מבוקשכם.

מחירים הוגנים- ב”גן האבן” הינם נוחים ומשתלמים במיוחד כך שאתם יכולים גם למצוא את מה שמתאים לכיס שלכם.

ליווי אישי- הצוות שלנו מקצועי ועומד לרשות הלקוחות בכל מהלך הביקור כמו גם לאחר מכן בטלפון. כל המוצרים מסופקים מידית לאתר המבוקש על ידי חברת הובלות אמינה ואיכותית.

מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח לעזור לכם בכל היבט אפשרי! 08-9285667 | כתובתנו: צומת שילת (מודיעין) בכפר רות (רשמו בוויז "גן האבן כפר רות")