בעבר היינו רגילים לראות בכל מקום אנשים אוחזים בסיגריה ומעשנים. היינו רואים אותם בבתי קפה, מסעדות, פאבים, מועדונים, מגרשי כדורגל, פארקים, ובכל מקום אחר. זו היתה נורמה חברתית ואיש לא ערער עליה.

כלים

 

עם השנים, כידוע, יותר ויותר מדינות, רשויות, ארגונים ובתי עסק, החלו להילחם בעישון ובמעשנים, מתוך כוונה להקטין את כמות המעשנים ולצמצם את העישון במרחב הציבורי, זאת במטרה לשמור על בריאות האנשים ועל הסביבה. יותר ויותר אנשים בחרו להיגמל מעישון, כך או אחרת, ואכן הם הפסיקו לעשן. במקום זה הם חיפשו אמצעים וכלים אחרים שנועדו להוות תחליף עבורם.

אחד הכלים שמהווה תחליף עבור מעשנים רבים הוא וופורייזר. מדובר בכלי אידוי מיוחד שמאפשר לצרוך את החומר מבלי לשרוף אותו, מבלי לשאוף עשן. הוא מייצר אדים מאוד עדינים שכוללים את כל החומרים הפעילים. כך אפשר ליהנות מהחומר מבלי לשרוף אותו, מבלי לגרום נזק בריאותי לריאות ובכלל למערכות הפנימיות, כך אפשר ליהנות מהחומר מבלי להזיק לסביבה.

צריך לומר, מכשיר וופורייזר (מכשיר אידוי בעברית), נועד לעישון חומרים שונים, כולל קנאביס עבור מי שצורך את החומר מסיבות רפואיות למשל, וכן צמחי מרפא אחרים. עבור מעשנים רבים הוא מהווה תחליף, הן בגלל הפעולה עצמה, הן בגלל העובדה שמדובר במכשיר שמאפשר לבוא במגע ישיר ונוח עם החומרים הפעילים בצורה בריאה וטובה, וכן בגלל שניתן להשתמש בו לעישון חומרים שונים, כאמור.

כל מי שמחפש היום לקנות מכשיר וופורייזר, יכול למצוא אותו במגוון רחב של מקומות. בין היתר, דרך חנויות למוצרי עישון, קיוסקים סופרמרקטים ומקומות דומים, וכן אפשר למצוא את המכשיר במגוון רחב של אתרי אינטרנט שמתמחים במכירת מוצרי עישון בארץ ובחו"ל.

כיצד משתמשים במכשיר ואיך יודעים מה לקנות

כמו שציינו, המכשיר מאפשר לנו ליהנות מהחומרים הפעילים בצורה פשוטה ויעילה, מבלי לשרוף אותם. הוא פועל באמצעות מנגנון חימום ייחודי וחדשני, אשר מחמם את הרקמות של הצמחים מבלי להבעיר ומבלי לשרוף אותם. כך לא נוצר עשן אשר יכול להזיק לסביבה ולגוף, שכן הוא מלא ברעלנים, אלא במקום זה נוצרים אדים עשירים בטעמים של הצמחים, ואז אפשר לשאוף אותם.

חשוב לציין, בשביל שהתהליך יתבצע בצורה אופטימאלית, אז יש לפעול על פי ההוראות גם מבחינת המילוי של המכשיר וגם מבחינת השימוש במכשיר. למשל, יש למלא את התא עד הסוף בחומר, יש לבחור את הטמפרטורה עבור החימום בצורה נכונה, וברגע שהמכשיר מגיע אליה, אז יש לקחת שאיפה איטית במשך מספר שניות. בצורה כזו מרגישים את החומר היטב תוך מספר שניות. יש לקחת שאיפות בודדות בשביל להרגיש השפעה מלאה.

מאחר ויש מכשירים שונים, הנבדלים בגודל ובפונקציות השונות, חשוב לבחון מה יכול להתאים לכם לפי אופי השימוש שאתם עושים במכשיר ובתדירות שאתם בוחרים להשתמש בו.