כלים
ניהול כלכלת המשפחה
ניהול כלכלת המשפחה

 

ניכרת השפעה ישירה של מצב התקציב המשפחתי על התפקוד היומיומי של בני הבית, העומס, חוסר הסיפוק, הבריאות ועל יכולת בניית מטרות, תכנון תכניות וחלומות לעתיד ואף הגשמתם בהצלחה.

על מנת לנהל חכם ויעיל את כלכלת המשפחה ולשלוט בהוצאות של המשפחה, ניתן לקבל ייעוץ וחינוך פיננסי וכלים מתאימים שיוכלו להבטיח לכם התמודדות יעילה, ויציאה מהירה מהמינוס התופח.

מהו ייעוץ פיננסי לכלכלת המשפחה?

הייעוץ הפיננסי נותן לכם כלים מקצועיים לשליטה וניהול של ההוצאות וההכנסות המשפחתיות ובין היתר תקבלו : רשימת ארגון הניירת המשפחתית. טפסים של הוצאות והכנסות, טופס התייעלות חודשי, קיזוז ומעקב שוטפים של ניהול ושליטה על כלכלת הבית וגם הבראה פיננסית .

איך ניתן לחסוך בתקציב המשפחתי?

מומלץ לנהל רישום של כל ההוצאות בתדירות יומיומית, למלא בטבלה יומית כל הוצאה שאתם עושים, כולל הוצאות באשראי,הוצאות בצ'קים, והוצאות במזומן. תיעוד כזה מאפשר מעקב מדויק אחר הוצאות וגם השוואה ליום קודם, לשבוע או לחודש קודם.

עוד שיטה מצוינת לחסכון בהוצאות הוא וויתור על כרטיס האשראי. בעצם הוויתור על כרטיס האשראי אתם מייצרים שליטה טובה יותר על ההוצאות מאחר ואין לכם אמצעי זמין לתשלום בכל רגע נתון. בנוסף לכך אתם בשליטה טובה יותר על הקניות הספונטניות שלכם. כמו מיליון ישראלים שכבר ויתרו על כרטיס האשראי שלהם והצליחו לחסוך לא מעט כסף ואף לשפר את מצבם הכלכלי לאין שיעור.

היכן ניתן לקבל ייעוץ פיננסי לכלכלת המשפחה?

אם הגעתם למסקנה המתבקשת כי אתם זקוקים לחינוך וייעוץ פיננסי, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט של חברה המספקת מגוון הרצאות וייעוץ פיננסי בכלכלת המשפחה, ניתן להתעדכן ולהתרשם בקלות וביעילות בסוג הייעוץ הפיננסי והשיטות לשליטה בכלכלת המשפחה, ביציאה מהמינוס, בבירור התמונה הפיננסית של המשפחה שלכם, ביצירת תקציב תואם למשפחה וכן בניהול ואיזון התקציב המשפחתי.

תוכלו לקבל יידע ותכניות ברורות ומובנות ,וגם טפסים רבים אותם ניתן להוריד ולמלא בהתאם למצב הפיננסי של המשפחה ולאחר מכן ליישם מעקב עליהם, על מנת לאזן את התקציב המשפחתי שלכם, על מנת לייצר מצב קבוע של הכנסות גבוהות מהוצאות ולהמשיך לחייך ולתכנן תוכניות ולחלום חלומות ואף להגשים אותם עבורכם ועבור הילדים כגון לימודים, התפתחות מקצועית בקריירה ועוד.