אחרי שנים רבות, אם המושבות מתעוררת והופכת אט אט ליעד החם עבור השכרת משרדים באזור המרכז וגוש דן. בעבר פתח תקווה הייתה ידועה בעיקר בזכות הפרדסים שלה ואזורי תעשייה כבדים אבל לא עוד. החל מסוף שנות ה-90 פתח תקווה היא אבן שואבת עבור חברות רבות שמעוניינות לשכור משרד.

צילום : offispaces.com
צילום : offispaces.com

 

בזכות כמה גורמים מרכזיים, כמו למשל הפיתוח של אזורי תעשייה עבור הייטק כמו קריית אריה ופארק אזורים, חברות רבות מעוניינות בהשכרת משרדים בפתח תקווה וזאת בזכות הקרבה לחברות רבות שכבר בחרו בפתח תקווה כיעד מועדף עבורן להשכרת משרדים. החיבור לחברות רבות והנטוורקינג הפוטנציאלי שהדבר מאפשר מהווים סיבה מרכזית לכך שפתח תקווה היא יעד מועדף של חברות רבות עבור השכרת משרדים.

מלבד זאת, משרדים להשכרה בפתח תקווה הם יעד מבוקש וזאת בזכות מחירי הארנונה הזולים יחסית. בהשוואה להרבה ערים אחרות, פתח תקווה מציעה מחירי ארנונה אטרקטיביים במיוחד עבור משרדים להשכרה בפתח תקווה. זאת משום שעיריית פתח תקווה מייצרת הבחנה בין גדלים שונים של משרדים להשכרה. כך, בזכות ההבחנה בין גדלים של משרד עד 20,000 מ"ר ומ-20,000 מ"ר ומחירי הארנונה הזולים יחסית עבור הקטגוריה הראשונה, השכרת משרדים בפתח תקווה היא אטרקטיבית במיוחד עבור חברות רבות, ובמיוחד חברות הייטק בינוניות וגדולות.

לכן, אין זה פלא שחברות רבות בחרו בפתח תקווה כמקום המרכזי עבור הפעילות שלהן. חברות כמו Cyberark, Algosec, Oracle ועוד חברות רבות וגדולות בחרו בפתח תקווה כדי לשכור משרדים ולא בכדי. בנוסף לענקיות הטכנולוגיה העולמיות האלה גם חברת אינטל, אחת החברות המצליחות ביותר בחרה למקם את הקמפוס החדשני שלה בפתח תקווה. השילוב של קרבה לחברות אחרות, שטחים גדולים ומחירים מצויינים הם שהופכים את פתח תקווה ליעד מרכזי עבור השכרת משרדים.

מלבד זאת, לפתח תקווה יש יתרונות מרכזיים רבים אחרים, הנובעים בין היתר מתשתיות התחבורה המרשימות שצמחו בעיר ובסביבתה בשנים האחרונות. בזכות היותה על החיבור בין כביש 4 לכביש 5, משרדים להשכרה בפתח תקווה הם יעד אטרקטיבי עבור עובדים רבים. כך, במרחק נסיעה קצר מתל אביב (נגד הפקקים!), ואפילו במרחק סביר יחסית מירושלים ואף מהצפון בזכות כביש שש, השכרת משרדים בפתח תקווה היא האלטרנטיבה השפויה של חברות רבות לפקקים הרצחניים של הרצליה ותל אביב.

הצטרפו לחברות רבות שכבר בחרו בפתח תקווה כיעד שלהן עבור השכרת משרדים לעובדיהן וחפשו את המשרד הבא שלכם בפלטפורמה של Offispaces.com בה תוכלו לראות את היצע המשרדים להשכרה בפתח תקווה הגדול ביותר בשוק.