אין ספק כי גורם משמעותי בקביעת מחיר החופשה שלנו הוא מחיר כרטיסי הטיסה, כאשר לעיתים קרובות הבדלי המחירים בין הכרטיסים לאותה הטיסה יכולים להגיע לעשרות או מאות של דולרים. אז איך מוצאים כרטיסי טיסה זולים לחו"ל? הנה כמה טיפים ששווה לאמץ:

כלים

 

גמישות בתאריכים

חיפוש גמיש של תאריכי טיסה יניב מחירים נמוכים. הרי ידוע שככל שהביקוש לתאריכים מסוימים עולה, גם מחירי הטיסות יעלו בהתאם, כמו שקורה ביולי- אוגוסט והחגים, כך שאם מתאפשר לכם לטוס אפילו שבועיים לפני או אחרי חג, החיסכון יהיה משמעותי. אתרים מסוימים אף יודעים להראות לכם באילו ימים הכי משתלם להזמין טיסה.

גמישות ביעדים

גם במקרה זה אם אתם לא מקובעים על יעד ספציפי, מנועי חיפוש רבים ימצאו עבורכם טיסות זולות לכל היעדים הקיימים. כדי לבצע חיפוש כזה ניתן להגדיר באתרים את היעד כ 'לכל מקום' ולצפות באופציות הזולות ביותר שיופיעו.

אתר הבית

גם אחרי שבדקתם ומצאתם במנועי החיפוש או באפליקציות את הטיסה הזולה ביותר, תמיד כדאי להיכנס לאתר הבית של אותה חברת תעופה. לא פעם קורה שבאתר החברה יוצג מחיר זול אף יותר מזה שמצאתם באתרים השונים.

עצירות בדרך

אם אתם יודעים בדיוק לאן אתם רוצים לטוס ומתי, ואינכם יכולים להתגמש בשני הפרמטרים האלו, דרך אחרת לנסות למצוא כרטיסי טיסה זולים ליעד שלכם היא באמצעות טיסה לא ישירה. בהרבה מקרים עצירה במדינה אחת או יותר בדרך משמעותה טיסה זולה יותר. אם העצירה היא למספר רב של שעות, אפילו הרווחתם יעד טיול נוסף בדרך.

מתי להזמין טיסות לחו"ל

כולם יודעים שטיסות זולות לחו"ל ניתן למצוא ברגע האחרון ממש, אבל לא לכולם מתאים להיות כל כך ספונטניים. לכן כדאי לדעת כי לעיתים קרובות גם רכישה מאוד מוקדמת של הכרטיסים, לפחות חצי שנה מראש, תאפשר לכם גם היא לטוס בזול. במידה ואתם חוששים מרכישה מוקדמת שכזו, ניתן לעשות ביטוח ביטול טיסה על מנת לקבל החזר מסוים על הסכום ששילמתם.

גלישה בסתר

מי שיצא לו בעבר לגלוש ולחפש טיסות זולות לחו"ל בוודאי שם לב לכך שתוך זמן קצר מחיר הטיסות מטפס. ובכן, זה לא מקרי. אתרי החיפוש אוספים עלינו מידע ומנצלים אותו בכדי להציג מחירים גבוהים שיגרמו לנו להזדרז עם הזמנת הטיסה. לכן חשוב מאוד לחפש טיסות רק בחלון גלישה בסתר אותו ניתן לפתוח בכל דפדפן.