תופעה שאנו רואים רבות בשנים האחרונות הינה תופעה של השתלות שיער אצל אנשים קירחים. ללא ספק תופעת ההתקרחות יכולה להתלוות בתחושות לא נעימות ואם חשבנו בעבר שמדובר רק אצל אנשים מבוגרים, היום אנחנו רואים גם כמה וכמה אנשים צעירים עם קשיים בגידול השיער.

בעקבות התפתחויות טכנולוגיות אנו רואים היום אנשים שמצליחים לעשות מגוון פעולות על מנת לשפר את המראה החיצוני שלהם. יש כאלה שמבצעים ניתוחים פלסטיים, יש כאלה אשר מורידים שיערות בכל מיני חלקים בגוף ויש כאלה שמבצעים השתלות שיער בראש. כמובן שלשיער יש הרבה השפעה על הבן אדם, ואנו רואים שרוב בנים האדם אוהבים שיש להם שיער רב ומעדיפים שיער ארוך מקצר. זהו סמל ליופי, לאסתטיקה, מקור למשהו שמאוד נעים לנו לעין, מראה על בריאות וטיפוח. במאמר הקרוב נסביר לכם קצת על התהליך של השתלת השיער ולמה כדאי בכלל לבצע אותו.

אז איך מבצעים השתלת שיער

השתלת שיער הינה פעולה כירורגית שמתבצעת על ידי הסרה של חלק מן העור, זה שמכיל את זקיקי השיער  או בעזרת הוצאת זקיקים בודדים מאזור מסוים בגוף. לאחר הסרת השיער מאזור שנקרא בעצם האזור התורם, ניתן לבצע השתלה באזור שללא שיער. על ידי כך אפשר לבצע השתלה של קרקפת שלמה ולכן אנו רואים גברים רבים שבוחרים בדרך זו. יחד עם זאת ניתן באותה הדרך לשחזר ריסים, גבות, זקן ולכסות צלקות שמפריעות לנו מניתוחים כמו מתיחות פנים או השתלות שיער שביצענו בעבר.

להיות יפה זה מוסיף לביטחון העצמי

מה שאנחנו בוודאות יודעים הוא שכולנו אוהבים להיות יפים ולהרגיש טוב עם עצמנו, ולכן זוהי סיבה מספק מוצדקת לבצע השתלת שיער. אם הרבה שנים הסתכלתם במראה והתבאסתם על המראה הקירח, עכשיו כבר אין צורך להתבאס. בהליך מאד פשוט אתם מבצעים השתלת שיער ומהר מאוד תוכלו לראות כיצד גופכם משתנה וגם המצב רוח הנפשי. בן אדם יכול לעשות שינוים בכל מיני דרכים, אם זה על ידי טיפול פסיכולוגי, טיפול ספורטיבי והוא יכול גם לבצע טיפול פיזיולוגי אסתטי, כלומר לשנות משהו שמפריע לו בגוף ועל ידי כך להרגיש טוב יותר עם עצמו.

שיער מראה על בריאות

אחד מן הדרכים שלנו לבחון אם בן אדם שבא אל מולנו אסתטי ונעים זה על ידי השיער שלו. אנו יודעים שהרבה אנשים נותנים חשיבות לגודל השיער, לאיכות שלו, למלאות שלו ועל ידי כך בוחנים גם את בריאותו של האדם. לכן אם אתם בוחרים לבצע הליך של השתלת שיער, אתם יכולים להיות בטוחים כי תוסיפו הרבה בריאות לחייכם הטובים. כמובן שגם ביטחון עצמי והרגשה טובה מוסיפה לנו הרבה יכולות מבחינת שיומר על הבריאות, רצון לעשות ספורט ובכך גם מצבנו הבריאותי משתפר.