לא קל להיות לקוח בעידן התחרות החופשית בשוק התקשורת הישראלי. בעבר, הכל היה הרבה יותר יקר אך גם הרבה יותר פשוט. הלקוח הממוצע ידע שהוא נכנס להתחייבות מול ספקית השירותים. הוא יכול להתמקח איתה על המחיר כמה שירצה, אך הוא מחויב לה ועלול לשלם קנס אם יתנתק ממנה לפני תום מועד ההתחייבות.

כלים

 

כיום, המהפכה שאירעה בשוק התקשורת גרמה לכך שהמושג "התחייבות" עבר מהעולם. כולנו מברכים על כך, כמובן, אך נוספה לחיינו אחריות שלא היינו מורגלים בה. האחריות למצוא חברה שמציעה את השירותים הטובים והזולים ביותר. כלומר, חופש הבחירה מחייב אותנו לערוך סקר שוק הרבה יותר מקיף ורציני כאשר אנו רוצים לשדרג את השירות שאנו מקבלים, את המכשיר או את החבילה.

פלאפון חבילות ומבצעים מנצחים

הדבר נכון במיוחד בשוק הסלולר. חברות כמו פלאפון מציעות חבילות משתלמות מאוד. בפלאפון חבילות משתלמות במיוחד הכוללות מבצעים גם לגלישה בארץ וגם לחו"ל. גם חברות אחרות מציעות חבילות ברמת מחירים נמוכה מאי פעם.

מאחר ואופי השימוש שלנו בטלפון הנייד השתנה מאוד בשנים האחרונות – חשוב לנו גם נפח הגלישה ולא רק מספר הדקות הנכללות בחבילה. הטלפון הפך למכשיר בו אנו מנהלים את חיינו. את התקשורת החברתית שלנו אנחנו מנהלים באפליקציות וואטסאפ ופייסבוק, למשל. את חשבון הבנק שלנו אנחנו מנהלים באפליקציה הסלולרית. שלא לדבר על בידור וחדשות – הכל נצרך היום באמצעות הטלפון הנייד החכם.

לכן כה חשוב לנו לבחור בחברה אמינה, שנותנת לנו גם מחיר משתלם וגם שירות ללא תקלות ובעיות קליטה. בחברת פלאפון חבילות זולות ומגוונות למכביר, וגם רוחב פס נדיב במרבית המבצעים – שמאפשר לנו שימוש באינטרנט הסלולרי ככל הדרוש לנו. בפלאפון חבילות סייבר מיוחדות שמספקות הגנה על הגלישה, ומונעת איומים מיותרים על הפרטיות שלנו כאשר אנו גולשים ברשת הסלולרית.

כאמור, חשוב מאוד שהחבילה שאנו מחליטים עליה, בסופו של דבר, תהיה גם משתלמת וגם בטוחה. חברות רבות מציעות חבילות בטווח מחירים רחב. העובדה שניתן להתנתק מכל חברה בקלות ולנייד את המספר מאלצת אותנו לבדוק לעומק, להתנסות ולבחור בשילוב המנצח של מחיר, רוחב פס ושירותים נוספים.

חבילה מנצחת בשוק הטלוויזיה

כל האמור לעיל נכון גם לגביי שוק הטלוויזיה. כיום אנו כבר מתייחסים להוט וליס ולכל שאר המתחרות שלהן כ"ספקיות תוכן". אנחנו, כצרכנים, מחפשים היום לא רק ערוצים ספציפיים, כפי שהיה בעבר. אנחנו צרכנים מודעים הרבה יותר ומחפשים סדרות שאנחנו אוהבים, סדרות מקוריות ומיובאות, ותוכן עשיר ככל האפשר במבחר הערוצים והסרטים.

מכיוון שהשוק השתנה, קל הרבה יותר לעבור למתחרה. לחברת יס הצטרפות קלה במיוחד. מכיוון שהחברות נמצאות ברמת תחרותיות הולכת וגוברת, לחברה כמו יס הצטרפות נוחה. בעת ההצטרפות תקבלו טכנאי שיגיע עד הבית, יתקין את כל מה שדרוש (ממירים, צלחת וכו') ולכם יהיה נותר רק ליהנות מהתוכן.

הדבר נכון כמובן גם לגביי המתחרים. הוט, סלקום, נטפליקס וכל המתחרות מציעות גם הן מבצעים מפתים והצטרפות קלה ונוחה. כדי להחליט מיהי ספקית התוכן המנצחת שלכם עליכם לבדוק אילו סדרות היא מציעה, איזה VOD יש לה וכמובן – מה המחיר.

לחברת יס הצטרפות מתבצעת באמצעות הטלפון, מול מוקד שירות הלקוחות. הנציג שמבצע עבור חברת יס הצטרפות לשירות – ייקח מכם את כל הפרטים ויוודא שתהליך ההצטרפות עובר בנעימות וביעילות. החברות המתחרות מציעות גם הן הצטרפות נוחה בדרך כלל, ולעיתים הדרך היחידה לבחור מבניהן תהיה ההתנסות מולן בפועל.