במרפאת כללית רפואה משלימה בכיכר האודיטוריום בחיפה, מדווחים על ביקוש נרחב לטיפולי רפלקסולוגיה ע"י בני נוער המתכוננים לבחינות הבגרות על מנת להפחית לחצים ומתחים.  הטיפולים ניתנים על ידי  מטפלת ברפלקסולוגיה  כרמית יהושע

כלים

אחת מהמטופלות,  נערה כבת 16, תושבת אזור חיפה, שטופלה על ידי  מטפלת ברפלקסולוגיה  כרמית יהושע בכדי להיערך לתקופה המלחיצה של בחינות הבגרות, דיווחה על כך שהטיפולים סייעו לה להיערך בצורה מיטבית כבר לבחינות ההכנה.  בנוסף, הנערה שהינה ספורטאית, והסובלת  מכאבי ברכיים, עברה סדרת טיפולי רפלקסולוגיה ולאור השיפור הניכר במצבה,  החליטה להמשיך בטיפולים תחזוקה משמרים פעם בחודש.

רפלקסולוגיה היא שיטת שבאמצעות התבוננות, לחיצות, מישוש ועיסוי המקום המבוקש ברגל, ניתן לאבחן ולטפל בליקויים במערכות הגוף השונות, להרגיע ולהקל במצבים שונים של כאב ובעיות אחרות.

כללית רפואה משלימה הינה רשת המרפאות לרפואה משלימה הגדולה בישראל, אשר מונה כ- 50 מרפאות בפריסה ארצית ומציעה מגוון רחב של טיפולים המתאימים לכל הגילאים, מינקות ועד זקנה.  כל הטיפולים ניתנים תחת פיקוח רפואי מלא, ע"י צוות מטפלים בכירים ומנוסים, תוך שמירה על מקצועיות ואיכות גבוהה של הטיפולים.

מרפאת כללית רפואה משלימה בכיכר האודיטוריום, שד' הנשיא 134 חיפה. מספר טלפון:  04-6193333