עבודות אלומיניום הוא תחום רחב שנוגע בלא מעט רכיבים המשמשים לבניית ועיצוב הבית. עבודות אלומיניום בבתים פרטיים יכולות להתחלק בין מספר ספקים ונותני שירות על פי תחום התמחותם, והן יכולות להיות מרוכזות בידיו של גורם מקצועי אחד שמתמחה בביצוע כל עבודות האלומיניום. הבחירה בין שתי האפשרויות היא בעיקרה בחירה תקציבית ומקצועית וכמובן עניין של צורך. ישנם מקרים בהם אתם פשוט רוצים שאת עבודות האלומיניום שלכם יבצע מומחה בכל רמ"ח איבריו.

כלים

 

מה כולל התחום של עבודות אלומיניום בבתים פרטיים?

אם בוחנים את כלל הרכיבים בבית פרטי שיכולים להיות עשויים מאלומיניום ולרוב גם אכן עשויים ממנו, אפשר לקבל תמונה רחבה וטובה למדי לגבי המגוון של עבודות אלומיניום בבתים פרטיים אותן ניתן לבצע בסיוע מומחה. אלה יכולים להיות החלונות שאותם אתם יכולים כמובן לקנות אצל יצרן חלונות אלומיניום המייצר בהיקפים המוניים ומוכר לכלל השוק, אבל אם אתם רוצים עיצוב מיוחד, אם אתם רוצים שהעבודה תבוצע עם תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר, אתם צריכים מומחה לעבודות אלומיניום. אלה יכולים להיות גם רכיבים בגידור הבית כמו שער כניסה וגדר היקפית. זה יכול להיות החיפוי לבית או חיפוי פנימי באחד מקירות הבית, אלו יכולים להיות התריסים החשמליים שלכם ואלו יכולים להיות מגוון אביזרי אלומיניום המשתלבים בשלל פריטי ריהוט כמו מעקה מדרגות, ארונות מטבח, שולחנות וכן הלאה.

יורו סטייל -קבלן אלומיניום מומחה לייצור חלונות אלומיניום בסטנדרט אירופאי https://eurostyle.co.il/  מומחים בעבודות אלומיניום

מן הסתם, כאשר אתם מזמינים פריטים לבית, יהיה זה מעקה לחדר המדרגות או יהיו אלה ארונות מטבח, דלתות ומיטות, אתם רוצים שהספק שמספק לכם את אותם פריטים יספק לכם אותם במלואם לרבות רכיבי האלומיניום. תפקידו של מומחה אלומיניום במסגרת התקנת חלונות אלומיניום בבתים פרטיים הוא לא לדאוג לכל רכיב אלומיניום דקורטיבי או פונקציונלי בכל פריטי העיצוב והריהוט בבית, אלא לבצע עבודות אלומיניום סביב פריטים ורכיבים שבהם האלומיניום הוא המרכיב המרכזי. חלונות אלומיניום, דלתות אלומיניום, שערי אלומיניום, גדרות אלומיניום, תריסי אלומיניום וחיפוי אלומיניום הן דוגמאות נהדרות לכך. את כל אלה תוכלו להשאיר בידיו של מומחה שיבצע עבורכם את כל עבודות האלומיניום בבית.

https://www.klil.co.il/ מפעל קליל

האם זה עולה יקר יותר?

ובכן, התשובה היא כן ולא לחינם. מומחה אלומיניום יכול להביא לכם את התוצאות והתוצרים הטובים ביותר שניתן לייצר מאלומיניום. ההבדל בין מומחה אלומיניום שמבצע עבורכם עבודות אלומיניום בבתים פרטיים ובין רכישת מוצר אלומיניום מוגמר ממפעל בייצור סדרתי הוא כמו ההבדל בין עבודת יד ובין ייצור תעשייתי. אם אתם רוצים את הטוב ביותר, עליכם להיות מוכנים גם לשלם על כך. יחד עם זאת, כדאי לדעת שבחישוב הכולל של שיפוץ הבית או בנייתו, עדיין מדובר בחלק קטן יחסית מהתקציב הכולל שיהיה עליכם להעמיד לטובת הפרויקט כולו וכדאי גם לדעת שזה שווה כל שקל.