התקרחות היא אחת מהנושאים הידועים כקשים להתמודדות בחיי היום יום. היא גורמת להשפעות פסיכולוגיות של דיכאון, חרדות וירידה בביטחון העצמי. התקרחות עלולה להטריד עד כדי פגיעה עמוקה בחיים האישיים של הפרט ולהוביל להתעסקות אובססיבית במציאת פתרון הולם. הפתרון שאנו מציעים הוא מראה שלי שיער קצוץ המעניק קו שיער נקי ומסודר על ידי מיקרופיגמנטציה.

כלים

 

במאמר הבא יינתן הסבר מעמיק על השיטה, בסופו תוכל להתרשם ולהחליט. אני בטוח שתעשה את ההחלטה הנכונה בשבילך.

מיקרופיגמנטציה היא כלי שמטרתו לדמות יסוד טבעי בגוף באמצעות גוונים מינרלים שמוחדרים לשכבה הראשונה של העור. הדמיית שיער היא מקרה פרטי של מיקרופיגמנטציה. בתחילת שנות ה90 נודע לראשונה השימוש במיקרופיגמנטציה כדי לדמות שיער אך אינו היה נפוץ. כיום טיפולים מסוג זה כבר מוכרים בכל העולם והפכו פתרון לגיטימי לבעיית ההתקרחות. נהוג לכנות הדמיית שיער גם כקעקוע שיער, אס אמ פי, מדיקל היירליין.

כיצד מבוצע הטיפול?

הטיפול מתבצע בעזרת שבקצהה ישנה מחט קטנה עד כדי שערת ראש אמיתית.

המחט זורעת צבע פיגמנט אורגני על בסיס מים לשכבת האפידרמיס בקרקפת של המטופל המדמה שיער קצוץ .

מה מייחד הדמיית שיער לעומת טיפולים אחרים?

מינימום התעסקות, מקסימום תוצאה. הדמיית שיער דורשת תחזוקה של אחת לחצי שנה, על ידי טיפול בודד. התוצאה מובטחת ואין הפתעות.

תופעות לוואי:

מלבד אדמומיות קלה עקב הגירוי של העור בקרקפת לא ידועות עוד תופעות לוואי, הטיפול בטוח ואולי אף הבטוח ביותר מכל שאר הפתרונות לבעיית ההתקרחות.

כיצד מתחילים? מהו התהליך?

פונים אלינו באחת מדרכי יצירת הקשר בכדי לקבוע פגישת ייעוץ. פגישת הייעוץ נערכת עם המטפל, עופר קרסו, בה עופר יעריך את מצב ההתקרחות שלך וכמה טיפולים ראשוניים נדרשים על מנת להגיע למראה הרצוי, בטיפול זה גם נקבע את הקו הקדמי החדש שלך! עופר ימליץ לך על קו קרקפת, מידת צפיפות ועל הצבע המתאים לגוון העור שלך. המחיר נקבע בהתאמה לרמת ההתקרחות ומספר הטיפולים הנדרשים כדי להגיע לתוצאה הרצויה. לאחר שנקבע את מספר הטיפולים הראשוני ונשלים אותם, נגיע לתוצאה הרצויה בה אתה תזכה למראה מגולח של קרקפת מלאה בזקיקי שיער קטנים. כל שנותר לך הוא להקפיד להגיע לטיפול תחזוקה אחת לחצי שנה כדי על מנת לשמר את התוצאה.

קצת תמונות של לפני ואחרי.

תבחר תמונות ונשים פה במאמר.

תרגיש בנוח לפנות אלינו ולקבל מענה לשאלות נוספות.

קרסו קליניקס, מינימום התעסקות, מקסימום תוצאה.