מי אינו מכיר את גוגל? נדמה כי כולנו מכירים את מנוע החיפוש הכי מקובל והכי נפוץ הקיים כיום בשירותי האינטרנט. אך האמת היא שלא להיכרות כזו התכוונו...

אנחנו מתכוונים להתנהלות של גוגל, ל'טעם האנין' שלו אם אפשר לקרוא לזה לכך ולאופן בו משכנעים אותו בדבר חשיבותם של אתרים מסוימים...

כלים

 

אז האמת היא שכל מי שניסה לקדם אתר באופן עצמאי או אפילו בעזרת איש מקצוע, כבר מבין ויודע כי קידום של אתר אינו עניין של מה בכך. לשם כך יש ללמוד ולהכיר היטב את גוגל על כל 'גחמותיו' ולדעת איך וכיצד להתנהל מולו.

את גוגל מאכילים בכפית...

אנשים שרוצים לקדם את האתר שלהם באמצעים טבעיים שאלו הכי מתאימים לגוגל, אמורים לזכור ולדעת כי מדובר בתהליך ארוך אשר דורש עקביות רבה לאורך כל הדרך. לא מדובר בסיפור קצר. אך האמת היא שאין משתלם מזה. ההשקעה בקידום בגוגל מוליד תוצאות ארוכות טווח ואתר שאכן משקיע בכך במלוא הסבלנות, זוכה בסופו של דבר לקצור את הפירות וליהנות מהתוצאות בשטח.

איך 'מאכילים' את גוגל?

למעשה הדרך לשכנע את גוגל כי האתר שלנו הוא אתר שווה, עובר דרך הזמנת טקסטים איכותיים בתוך האתר עצמו. טקסטים אלו אמורים לכלול את מילות המפתח הרלוונטיות לאותו האתר כאשר אלו ישפיעו במידה רבה על קידומו של האתר. מלבד הטקסטים והמאמרים בתחום אשר בו עוסק העסק, יש לדאוג גם לקישורים פנימיים בתוך האתר. קישורים אלו ישדרגו אף הם את מעמדו של האתר. ישנה גם השיטה של החלפת קישורים עם אתרים אשר מציעים שירותים דומים או שירות מקביל כאשר באופן כזה הפופולאריות של האתר עולה. גוגל מאוד אוהב את זה.

אתר יפה ונעים לגולש

אך לפני הכול חשוב לדעת כי האתר עצמו אמור להיות מעוצב היטב, נעים לעין ומושך וכזה שייצור תחושה נעימה לגולש. אתר כזה לא יגרום לו לחפש אתרים אחרים באותו תחום. הוא יישאר באותו אתר וילמד ויעיין בכל החומרים אותם הוא מציע. זה גם כן נתון חשוב המשפיע על קידום האתר.