אחרי שנים של עבודה בענף הבנייה והשיפוצים החלטתם סוף סוף שהגיע הזמן להפוך לקבלנים רשומים? מחפשים גורם מקצועי שילווה אתכם יד ביד ויסייע לכם להשלים את תהליך הרישום בצורה מלאה ומקצועית? היחיד לרישום קבלנים עומד לרשותכם עם כל הידע והכלים הנדרשים בכדי להפוך אתכם לקבלנים רשומים בזמן הקצר ביותר ובדרך הקלה והמהירה ביותר.

כלים

 

למה בכלל להירשם כקבלן רשום?

קבלן רשום הוא איש מקצוע שנהנה למעשה מגושפנקא רשמית המוענקת לו על ידי משרד השיכון שאחראי למעשה על כל ענף הבנייה בישראל. לקוחות המחפשים קבלן שיבצע עבורם עבודות בנייה או שיפוץ, החל מהחלפת ברזים בכל רחבי הבית וכלה בבניית בית חדש מן המסד ועד הטפחות, רוצים להבטיח שהקבלן שהם בוחרים הוא קבלן מקצועי ואמין שכפוף לפיקוח כלשהו ולסטנדרטים שהם יכולים לסמוך עליהם. זאת הסיבה שאותם לקוחות פונים קודם כל לפנקס הקבלנים של משרד השיכון על מנת לאתר קבלן שיבצע עבורם את העבודה.

אם במסגרת עבודתכם כקבלנים לא רשומים נהניתם מזרם קבוע יחסית של לקוחות ועבודה, לאחר שתשלימו את התהליך של רישום קבלנים תוכלו לצפות לקפיצת מדרגה של ממש בהיקף העבודה וההכנסות שלכם,  אנו ממליצים על היחידה לרישום קבלנים המתמחה ברישום קבלנים ברשם הקבלנים.

מדוע נדרשת לכם עזרה בתהליך הרישום?

בראש ובראשונה, סיוע בתהליך של רישום קבלנים הוא קריטי לאור העובדה שהרישום אינו מסתכם פשוט ברישום שמכם על גבי דף נייר. בתהליך הרישום ישנם מספר סיווגים שבהם תוכלו להשתלב, הן על פי תחומי ההתמחות שלכם והן על פי רקורד העסקאות שלכם עד כה. אם תעשו נכון את הרישום תוכלו לפתוח לעצמכם שוק גדול של עסקאות בהיקפים שונים ובתחומים רבים ומגוונים, כמובן אם תוכלו להוכיח את היכולות שלכם לספק שירות יוצא דופן בכל אחד מהסיווגים הללו. אם, לעומת זאת, תחליטו לעשות את הדברים בעצמכם, ייתכן שתוכלו להשלים את התהליך של רישום קבלנים, אבל השוק שייפתח בפניכם בעקבות זאת יהיה מצומצם הרבה יותר ממה שאתם באמת יכולים.

היחיד לרישום קבלנים – מלווה אתכם מא' ועד ת'

היחיד לרישום קבלנים מציע לכם שירות לבדיקת כלל הסיווגים בהם תוכלו להשתלב, לאיסוף כלל המסמכים והטפסים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לכל אחד מן הסיווגים הללו וגם להשתלבות בכל הסיווגים הללו בסוף התהליך. השתלבות זו תלויה כמובן ביכולת שלכם לעמוד בקריטריונים המוגדרים, אך בהנחה שאתם עומדים בקריטריונים אלה, היחיד לרישום קבלנים הוא הגורם המקצועי שיאפשר לכם להגיע גם אל סיווגים שאולי לא חשבתם שיכולים להתאים לכם ולהשלים את התהליך כולו במהירות רבה יותר, בתוך זמן קצר יותר ועם מינימום חיכוכים עם הפקידות של משרד השיכון.

היחיד לרישום קבלנים מכיר היטב את הפרוצדורה, מכיר היטב את הדמויות הפעילות ומכיר היטב את התהליך שצריך להעביר אתכם על מנת להפוך אתכם לקבלנים רשומים בתוך זמן קצר.